تاتنهام راهی متروپولیتانو شد؛ پیروزی شاگردان پوچتینو در دقایق پایانی

تاتنهام راهی متروپولیتانو شد؛ پیروزی شاگردان پوچتینو در دقایق پایانی

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: تکلیف دیگر فینالیست لیگ قهرمانان امسال در یک بازی هیجان‌انگیز مشخص شد و تاتنهام راهی مادرید شد.

دو تیم تاتنهام و آژاکس در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه یوهان کرایوف در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی تاتنهام با حساب یک بر صفر به سود آژاکس به پایان رسیده بود.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد با شروع بازی آژاکس برتری خود را به تاتنهام دیکته کرد و در دقیقه پنج بازی به وسیله دی لیخت کاپیتان جوان خود به اولین گل دست پیدا کرد.

تاتنهام بعد از گل سراپا حمله شد و در دقیقه هفت بازی با بدشانسی هرچه تمام شوت سونگ به تیرک دروازه آژاکس برخورد کرد.

تاتنهام راهی متروپولیتانو شد؛ پیروزی شاگردان پوچتینو در دقایق پایانی

بعد از این حمله اسپرز حملات بیشتری را روی دروازه آژاکس ترتیب داد اما در دقیقه ۳۵ باز هم این آژاکس بود که روی شوت زیبای حکیم زیاش به گل دوم رسید و خوشحالی را به ورزشگاه یوهان کرایوف آورد.

بعد از گل دوم آژاکس دو تیم موقعیت‌‌های زیادی را از دست دادند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با نتیجه دو بر صفر در نیمه اول به پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم شاگردان پوچتینو بازی را کاملا هجومی شروع کردند و حملات پیاپی آن‌ها باعث شد تا خیلی زود و در دقیقه ۵۵ لوکاس مورا روی پاس زیبای دله الی دروازه آژاکس را باز کند و امید را به اردوی اسپرز بیاورد.

حملات تاتنهام بعد از گل اول ادامه داشت و این تیم تنها چهار دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل اول باز هم به وسیله لوکاس مورا مهاجم برزیلی خود گل دوم را وارد دروازه آژاکس کند.

بعد از گل تساوی تاتنهام، بازی سرعت قابل توجهی پیدا کرد.

تاتنهام راهی متروپولیتانو شد؛ پیروزی شاگردان پوچتینو در دقایق پایانی

دو تیم برای به ثمر رساندن گل حملات پی در پی را روی دروازه‌ها ترتیب می‌دادند.

هر دو تیم موقعیت ‌های زیادی را از دست دادند.

تا اینکه در دقیقه ۹۶  بازی باز هم لوکاس مورا روی پاس دقیق دله الی سومین گل خود و تاتنهام را وارد دروازه آژاکس کند تا تاتنهام در دقایق پایانی برد درماتیکی را بدست آورد.

با این نتیجه شاگردان پوچتینو در روز ۱۱ خرداد در ورزشگاه متروپولیتاینو به مصاف لیورپول دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا برود تا شاهد یک بازی تمام انگلیسی باشیم.

دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی جذاب و خاطره انگیز بود که سالیان سال  در خاطر هوادان فوتبال خواهد بود.

 

پایان پیام

کد خبر : 120650 ساعت خبر : 1:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120650
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات