مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت به «سلام صبح بخیر» می‌آید تا پاسخ بدهد

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت به «سلام صبح بخیر» می‌آید

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت برای شفاف سازی در خصوص سخنان علیرضا زاکانی در «سلام صبح بخیر» به این برنامه می آید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، به دنبال حضور علیرضا زاکانی در این برنامه و طرح برخی مسائل در خصوص اقدامات وزارت نفت، کسری نوری مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه به «سلام صبح بخیر» می‌آید تا به بحث‌های مطروحه در خصوص عملکرد بیژن زنگنه پاسخ بدهد.

علیرضا زاکانی نماینده ادوار مختلف مجلس پنجشنبه ۳۰ خرداد با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه، در خصوص پتروشیمی خلیج فارس، قراردادهای نفتی سنگین با چین، هند، روسیه و برزیل که سود آن‌ها با عدم همکاری ایران به کشورهای همسایه رسیده، جایگزینی جزیره قشم با بندر فجیره و مسائل گوناگون دیگر که مربوط به حوزه کاری زنگنه وزیر نفت می‌شد سخنانی را مطرح کرد.

او در این برنامه مدعی شد وزیر نفت رویکردی به سمت غرب دارد و این موضوع باعث ضرر به اقتصاد نفتی کشور ایران شده است.

علیرضا زاکانی آمار و ارقامی از مصاحبه‌های وزیر نفت و همچنین نامه‌ی نمایندگان مجلس ارائه داد تا گفته‌ی خود را به اثبات برساند.

حالا اما قرار است مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت به «سلام صبح بخیر» می‌آید تا به بحث‌های مطروحه در خصوص عملکرد بیژن زنگنه پاسخ بدهد.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه صبحگاهی با محوریت حال خوب، موضوعات مختلف اعم از اجتماعی٬ ورزشی و فرهنگی را در بر می‌گیرد. اجرای این برنامه را حسین کلهر و سردبیری برنامه را وحید سعیدی برعهده دارد.

شما می‌توانید آرشیو این برنامه را در اینجا مشاهده کنید.

پایان پیام

کد خبر : 123625 ساعت خبر : 11:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=123625
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات