استراماچونی روی نیمکت استقلال مجبور بود با زبان اشاره صحبت کند

استراماچونی روی نیمکت استقلال تنها بود و زبان اشاره با دیگران صحبت می‌کرد

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: استقلال تهران در هفته اول مسابقات لیگ برتر با گل دقیقه ۹۴ اتابک زارعی بازیکن ماشین‌سازی نتیجه را واگذار کرد.

در این بازی برای اولین بار از تیم استراماچونی ایتالیایی رونمایی شد.

هرچند در پایان، این تیم ماشین‌سازی بود که توانست ۳ امتیاز بازی را دشت کند، اما همه کارشناسان نیز براین باورند که این تیم آینده درخشانی دارد.

یکی از نکات جالب توجه بازی استقلال، بازی مالکانه این تیم بود که مطمئناً در هفته‌های آتی منجر به نتیجه‌گیری تیم نیز می‌شود.

در این هفته‌های ابتدایی این تیم نیاز به حمایت دارد.

درست است که در ابتدای بازی ماشین‌سازی استقلال را غافل‌گیر کرد و بازی بهتری نسبت به استقلال داشت، اما هرچه از زمان بازی سپری شد، بازیکنان استقلال هماهنگ‌تر شدند و توانستند موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه ماشین‌سازی خلق کنند.

شما تصور کنید در این بازی یکی از موقعیت‌های نیمه اول استقلال تبدیل به گل می‌شد، آن‌وقت کلاً روند بازی تغییر می‌کرد و در این صورت می‌توانستیم شاهد گل‌های بعدی استقلال نیز باشیم.

شاید اگر شاهد این همه وقت‌کشی از سوی بازیکنان ماشین‌سازی نبودیم، نتیجه بازی نیز طور دیگری رقم می‌خورد.

استراماچونی روی نیمکت استقلال تنها بود

از همه این موارد که بگذریم در حالی که فقط زرینچه و غلامپور به عنوان اعضای کادر فنی ایرانی روی نیمکت استقلال حضور داشتند و این دو نفر هم در امر ترجمه ضعیف بودند، استراماچونی نمی‌توانست نکات فنی خود را به بازیکنان منتقل کند.

کاملاً مشخص است که این این امر کم‌کاری مسئولان و مدیران باشگاه استقلال بوده و مقدمات لازم از سوی باشگاه برای دریافت کارت کادر فنی جهت حضور مترجم روی نیمکت انجام نشده است که در نهایت به قول استراماچونی یک خراب‌کاری بزرگ صورت گرفت و موجب عصبانیت استراماچونی در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی شد که این عصبانیت حتی در روزنامه‌ کوریرا دلا اسپورت و روزنامه گاتزا نیز انعکاس خبری داشت.

از همه این‌ها گذشته امروز روزی است که همه تماشاگران این تیم بزرگ باید دست به دست هم بدهند و از این تیم حمایت کنند.

اگر به این مربی و بازیکنان زمان بدهند مطمئن باشند که این تیم نتیجه خواهد گرفت.

پیشکسوتان باشگاه نیز باید حمایت کامل خود را از استراماچونی اعلام کنند و پشت این تیم بمانند تا استقلال بزرگ نتیجه بگیرد و جایگاه واقعی خود را بدست آورد.

پایان پیام

کد خبر : 133103 ساعت خبر : 12:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=133103
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات