پرفروش ترین کتاب‌های تألیفی طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار کتاب همنشین دلنشین معرفی شدند

پرفروش ترین کتاب‌های تالیفی طرح «تابستانه کتاب ۹۸» معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: طرح «تابستانه کتاب ۹۸» با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از ۲۵ تیرماه در استان‌ها و از ۲۷ تیر در شهر تهران آغاز به کار کرد و تا سوم مردادماه اجرا شد.

طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در ۳۱ استان و با مشارکت ۶۲۸ کتابفروشی دارای فروش اجرا شد و در این مدت ۳۸۴ هزار و ۱۳۱ نسخه کتاب از سوی ۹۸ هزار و ۷۶۵ نفر خریداری شد.

بنابر اعلام، کتاب‌های «چشم‌هایش» نوشته بزرگ علوی، «سمفونی مردگان» نوشته عباس معروفی، «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین‌پور، «یادت باشد» بازنویسی رقیه ملاحسنی، نویسنده محمدرسول ملاحسنی، «جای خالی سلوچ» نوشته محمود دولت‌آبادی، «سلام بر ابراهیم: زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی» نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، «اکنون» نوشته فاضل نظری، «مثل خون در رگ‌های من: نامه‌های احمد شاملو به آیدا» نوشته احمد شاملو، «یک عاشقانه‌ آرام» نوشته نادر ابراهیمی و «قهوه‌ سرد آقای نویسنده» نوشته روزبه معین به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های تالیفی طرح «تابستانه کتاب ۹۸» معرفی شده‌اند.

پرفروش ترین کتاب‌های تالیفی طرح «تابستانه کتاب ۹۸»

با پایان یافتن طرح «تابستانه کتاب ۹۸» که با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» در بازه زمانی ۱۰ و هشت‌روزه در استان‌ها و شهر تهران در سراسر کشور اجرا شد، ۱۱ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۵۲۵ کتاب به فروش رسید.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 133948 ساعت خبر : 2:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=133948
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات