شهرستان لردگان شرایط عادی و معمولی ندارد؛ در لردگان واقعاً چه خبر است؟

شهرستان لردگان شرایط عادی و معمولی ندارد؛ در لردگان واقعاً چه خبر است؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی سید سبحان طباطبایی از دانشجویان پزشکی برای گلونی نوشت: شاید نتیجه قیل و قال‌های دکتر مجید حسینی هم همین بود! همین که مردم به کادر درمان بی اعتماد شوند و چنین اتفاقاتی پشت سر هم روی دهد.

حالا در شهرستان لردگان کسی قسم و مدرک و آزمایش پزشکان را نمی‌پذیرد و هرکس که در ماه‌های گذشته به مراکز درمانی مراجعه کرده است تصور می‌کند ایدز دارد و به زودی خواهد مرد.

بله این هم نتیجه فریادها و چشم‌های برافروخته آقای حسینی است که چنان انگشت اتهام را روبه‌روی کادر درمانی گرفت که حالا هیچ کس حرف آن‌ها را قبول ندارد.

با تهمت‌ها و تخریب‌هایی که مجید حسینی علیه دادسرای جرایم پزشکی انجام داد حالا دیگر کسی حرف این دادسرا را نمی‌خواند و موضوع به دادگااه قضایی کشده شده است.

دادگاه رسیدگی به اشتباهات پزشکی باید تخصصی و با ورود پزشکان و کادر درمان به پرونده باشد تا عدم آگاهی از مسائل پزشکی باعث بی‌عدالتی نشود.

حالا اگه قاضی بدون دانش تخصصی صرفاً به ادعای یک نفر و با در نظر گرفتن دو تا شاهد قبول کند که آن بهیار بی‌نوا باعث انتقال ایدز شده است، احتمالاً بهیار باید دیه‌ای بیش از دیه کامل یک نفر را پرداخت کند.

هم یک بی‌گناه محاکمه می‌شود و هم یک نفر به ناحق به پول می‌رسد.

اما دیگران چه گفتند؟

پایان پیام

کد خبر : 138978 ساعت خبر : 8:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=138978
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات