دلایل گرانی بنزین چیست؛ چه کسی می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند؟

دلایل گرانی بنزین چیست؛ چه کسی می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند؟

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: بحث‌ و گفتگوهای مردم این روزها برعکس آب و هوا داغ داغ است و موضوع بنزین وگرانی اولین جمله‌ای است که بعد از سلام واحوال‌پرسی شنیده می‌شود.

هرکسی هم تحلیل‌های مخصوص به خودش را دارد. همه در ضمن مخالفت، دلایل خودشان را می‌‌آورند.

یکی جیب دولت را مقصر می‌داند و آن یکی کمبود بنزین. بعضی هم که از قوه تخیل‌شان استفاده بیشتری می‌کنند وتحلیل‌های عجیب و غریبی می‌گویند.

اگر اینستاگرام در دسترس بود باید شاهد انواع نظرها از شاخ‌های محترم فضای مجازی هم بودیم و احتمالاً هم بعد با کلی لایک و کامنت مثبت تأیید می‌شدند و طوری از نظرات‌شان استقبال می‌شد که انگار تمام مشکل اقتصاد ایران نبود این دوستان به عنوان کارشناس است.

بحث گرانی بنزین و چرایی آن کاملاً کارشناسی و تخصصی است و ما با اطلاعات اندک‌مان نمی‌توانیم تمام جوانب این موضوع را بررسی کنیم. این بحث نیاز به کارشناسان خبره‌ای دارد که سال‌ها در این زمینه‌ تجربه و اطلاعات دارند.

البته این‌که فشار اقتصادی روی مردم زیاد است و گرانی بنزین این فشار را مضاعف کرده شکی نیست.

اما اگر می‌خواهید دلایل را کاملاً منطقی و اصولی بررسی کنید و بعد با اطلاعات کاملا معترض شوید باید به نظرات کارشناسان و اهل فن گوش بسپارید و توجه کنید.

البته بعضی از دوستان هم با دقت تمام نظرات اقتصاددان‌ها و کارشناسان را گوش می‌دهند ولی در آخر با گفتن جمله «همه چی کار خودشونه» کار خودشان را انجام می‌دهند.

ما هم معتقدیم شرایط سخت است و مردم گرفتار هستند ولی قبول کنیم اقتصاددان‌ها و کارشناسان هم از همین مردم هستند و قرار نیست به نفع یا ضرر کسی چیزی بگویند.

آنها با علم و اطلاعات، دلایل گرانی بنزین را بررسی می‌کنند و از ما در این زمینه صاحب‌نظرتر هستند.

امیدواریم هم مسئولین و هم مردم به نظرات کارشناسان و اهل فن گوش بدهند تا از این دست مشکلات در جامعه اتفاق نیفتد.

پایان پیام

کد خبر : 142883 ساعت خبر : 12:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142883
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات