در جشن افتتاحیه پنجمین جشنواره بلوط چه گذشت؟

در جشن افتتاحیه پنجمین جشنواره بلوط که در دانشگاه تهران برگزار شد چه گذشا؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی در این جشنواره سالانه دکتر وکیلی عضو هئیت رئیسه مجلس،دکتر هاشمی معاون وزیر ارتباطات،آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون و برخی مسولین ارشد کشور و مدیران نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی حضور داشتند.

مجری گری این جشن را عبدالله روا مجری برنامه تلویزیونی ویدئو چک بر عهده داشتند که با شوخی ها و تکیه کلام ورزشی بر  جذابیت برنامه افزودند.

در جشن افتتاحیه پنجمین جشنواره بلوط

در ابتدا مصطفی کاویار فعال فرهنگی و نماینده تیم اجرایی نیز بیانیه جشنواره را قرائت نمودند.

دکتر وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم سخنران برنامه بودند که پیرو عملکرد و مسائل اداری مرتبط با کمک رسانی سیل توضیحاتی به مردم ارائه نمودند.

در ادامه مستند مربوط به سیل و طبیعت لرستان با عنوان “هناسه”ساخته عزیزپور هنرمند دره شهری پخش شد که طبیعت زیبای لرستان را قبل و بعد سیل به تصویر کشیده بود.

در ادامه نیز حامد محضر نیا خواننده پاپ ترانه “یاعلی بگو خدا هوامونو داره”رو به پاس حضور پهلوان علیرضا حیدری خواندند و با همراهی شرکت کنندگان حس شور حماسی در سالن ایجاد کردند.

در بخش دیگر تجلیل از مدیران مسولیت پذیر در سیل و شرکت ها و نهادهایی که سیل زدگان  کشور رو مورد حمایت نقدی و غیرنقدی قرارداده بودند به شرح زیر با اهدا هدایا و یادبود و تندیس جشنواره تجلیل شدند.

تجلیل شوندگان

علیرضا حیدری؛ قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک

حاج حسین یکتا؛ موسسه خیریه امام رضایی ها

ارتش: امیر تقی خانی، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سازمان هلال احمر: آقای سلیمی، معاون سازمان داوطلبان هلال احمر

سازمان بهزیستی: مهندس یزدانمهر؛ معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور

سازمان ایمیدرو: دکتر غریب پور؛ مدیرعامل سازمان ایمیدرو

سازمان صد و سیما: مجید زین العابدین؛ مدیر شبکه یک سیما

شرکت فولاد خوزستان: علی محمدی؛ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

شورای شهر مشهد: دکتر مجتبی بهاروند؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد

بخش پایانی همایش نیز اجرای موسیقی لری بصورت زنده توسط استاد محمد میرزاوندی بزرگ حماسه خوان زاگرس و کشور و خواننده ترانه مشهور و ماندگار “دایه دایه وقته جنگه”بود که با همخوانی و همراهی حضار حس غرور و سربلندی به جمع بخشید و خاطرات روزگار جنگ تحمیلی را مرور کرد.

گروه هماهنگ و خوش پنجه جوانان طرفه نیز به سرپرستی کمانچه‌نواز خوش آتیه نهاوندی سهراب بحیرایی کار بزرگ آوازی استاد میرزاوندی را تکمیل نمودند.

در بخش بعد آرش آقایی شاعر اهل پلدختر حس و حال روزهای سیل شهرش را در قالب شعری شنیدنی اجرا کردند.

گفتنی است جشن اختتامیه روز سه شنبه ۱۲ آذر ساعت۱۴:۳۰ در تالار چمران پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب خیابان۱۶ آذر با حضور عموم همتباران و علاقمندان،چهره های ورزشی و هنری و اجرای موسیقی لری به صورت زنده توسط استاد داریوش نظری و با همراهی سرنای استاد محسن کیهان نژاد و گروه موسیقی، اجرای موسیقی جاسم خدارحمی از  یاسوج و اجرای موسیقی بختیاری توسط ایمان کریوند، شعر خوانی محلی اساتید روشن سلیمانی و مختار فعلی و تجلیل از کارآفرینان ملی لر تبار تقدیم علاقه‌مندان و همتباران خواهد شد.

نمایشگاه جنبی صنایع دستی و سوغات محلی نیز تا چهارشنبه عصر در دانشگاه تهران دایر است.

شرکت در نمایشگاه و جشنواره اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است‌.

پایان پیام

کد خبر : 143827 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143827
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات