کیمیا علیزاده با هر دو کلیه از کشور خارج شده است

کیمیا علیزاده با هر دو کلیه از کشور خارج شده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی رضا ساکی در ایسنا نوشت: «با تصویب ماده ۳۳ لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، مالیات بر ارزش افزوده خروج از کشور برای مسافران افزایش می‌یابد.»

بعد از شنیدن این خبر به میان مردم رفتیم تا نظرشان را درباره این طرح بپرسیم.

خانمی که خیلی شاد و خندان داشت گوشت گوساله می‌خرید گفت: به نظرم جمع کنید برید از ایران.

پسری که پرچم استقلال را جلو صورتش گرفته بود و گریه می‌کرد گفت: خیلی نامردید کشورهای حوزه خلیج‌فارس. خیلی.

دختری که روسری قرمز سر کرده بود و در حمایت از پرسپولیس شعار می‌داد گفت: کشورهای حوزه خلیج‌فارس یک ذره مرام و معرفت ندارند.

آقایی که کت و شلوار پوشیده بود گفت: کسانی که به هر دلیل از کشور عزیزمان خارج می‌شوند باید از خیلی‌ها چیزها در کشور عزیزمان محروم بشوند. این‌طوری که نمی‌شود هر کس دلش بخواهد برود، دلش بخواهد برگردد.

خانمی که یک بربری داغ خریده بود گفت: قیمت پنیر لیقوان هم مثل دلار روز به روز شده است. والا ما که چندسال است یک شاه‌عبدالعظیم هم نرفتیم.

آقایی که کیف مشکی در دست داشت گفت: به نظرم  باید یک کلیه آن‌ها را بگیریم.

خبرنگار ما پرسید: کلیه؟

آقایی که کیف مشکی در دست داشت گفت: بله. باید یکی از کلیه‌های‌شان را دربیاوریم تا مطمئن باشیم دوباره به کشور برمی‌گردند. این‌طوری اگر برنگشتند با یک کلیه نمی‌توانند برای اجنبی‌ها کار کنند. ما اگر یک کلیه خانم کیمیا علیزاده را گرفته بودیم الان نمی‌توانست ورزش کند اما او متاسفانه با هر دو کلیه از کشور خارج شده و قرار است برای اجنبی‌ها بازی کند.

خانمی که خیلی شاد و خندان گوشت گوساله خریده بود گفت: ای برادر سخت نگیر، بگذار جمع کنند بروند. نگران چه هستی؟ اصلا دختر ورزشکار می‌خواهیم چه کار؟

آقایی که داشت از آن حوالی رد می‌شد گفت: دلم خنک شد. این پول‌دارهای سفرخارج‌برو را باید چزاند. به نظرم ورودی هم از آن‌ها بگیرند خوب است.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 147221 ساعت خبر : 8:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147221
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

تو رو خدا کم شعر بگید بابا

باسلام آنهایی که بیرون گود نشسته‌اند می‌دانند چه خبر است نه آنهایی که توی دایره خودشانند. یکی خود من شما قضاوت کنید. من مستمری بگیر هستم با حقوق ماهیانه یک میلیون و پانصد وپنجاه هزار تومان در ضمن معلول جسمی حرکتی نیز هستم در اصل فلج. من حدود یک میلیون تومان کرایه منزل می‌دهم وسه جوان بیکار دارم که ولله کارگری هم گیرشان نمی‌آید بکنند. شما قضاوت کنید آنها که می گویند چرا نق می‌زنید. عدالت نیست حکومت ما فکر غیر خودی‌های نظام نیست. به امان خدا می‌چرخیم وناله می کنیم