بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از ایران انتخاب شد؛ جهان در حیرت

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از ایران انتخاب شد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: خبر جدید بود اما تکراری. علی دایی با کسب ۸۰ درصد آرا در صفحه رسمی فیفا در رقابت با سامی ال جابر، ستاره عربستانی برترین بازیکن آسیا شد.

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان
بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از ایران انتخاب شد؛ جهان در حیرت

هفته و ماه و سالی نیست که بگذرد و بازیکنان فوتبال ما در نظرسنجی‌های AFC و FIFA به عنوان برترین انتخاب نشوند.

برترین شدن‌هایی که هیچ سودی برای ما ندارد و هرگز هم دلیلی بر برتر بودن نیست.

البته در این مورد خاص واقعاً علی دایی در دوران بازیکنی خود بی‌نظیر بود اما این نظرسنجی‌ها دیگر شورش را درآورند.

برترین هافبک تاریخ آسیا ایرانی است. بهترین دروازه‌بان آسیا در جام‌جهانی ایرانی است. بهترین دفاع چپ آسیا ایرانی است. بهترین هافبک آسیایی لیگ‌های اروپایی ایرانی است و…

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان

شک نکنید اگر فیفا نظرسنجی بگذارد و از کاربران خود بپرسد بین کریستین رونالدو، مسی، زیدان، مارادونا، پله و محسن فراهانی کدام یک را به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب می‌کنید؟ تنها کافی است این خبر بین هم‌وطنان بچرخد.

جهان در حیرت تمام خواهد دید که آرای محسن فراهانی دوشادوش سایر سلاطین فوتبال زیاد می‌شود و اگر هموطنان کمی همت و غیرت ایرانی به خرج دهند شاید حتا محسن فراهانی در این نظرسنجی رقبا را کنار بزند و با ۸۷ درصد آرا به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شود.

حالا محسن فراهانی کیست؟ پسری که اوج حضورش در حوزه فوتبال برمی‌گردد به دوران دبیرستان که هرگاه توپ می‌افتاد داخل حیاط همسایه، بچه‌ها او را از سر کلاس می‌آورند و می‌فرستادند تا توپ را بیاورد.

او هم چون کتک‌خورش ملس بود، می‌رفت دو تا چپ و راست از همسایه می‌خورد و توپ را می‌آورد.

پس خیلی نمی‌توان به نتیجه این نظرسنجی‌ها اعتنا کرد. این نشان برتری ما در فوتبال نیست.

نشان برتری ما در فضای مجازی و عشق به هم‌وطن‌مان است. نمی‌شود که بهترین‌های فوتبال آسیا و جهان ایرانی باشند اما تیم‌های ملی ما هیچ برتری نسبت به سایر تیم‌ها نداشته باشند.

نمی‌گویم در این نظرسنجی‌ها شرکت نکنید. نه. شرکت کنید و بزنید دهان اجنبی‌ها را خرد کنید اما خیلی هم در خواب این برترین شدن‌ها نخوابید. ما کاربران فضای مجازی خوبی داریم. نه بازیکنان فوتبال خوبی.

پایان پیام

کد خبر : 163947 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163947
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات