کمربندی سیاهکل به سنگر فیلمی واقعی در ژانر وحشت

کمربندی سیاهکل به سنگر فیلمی واقعی در ژانر وحشت

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: مسیر سیاهکل به دیلمان یکی از زیباترین جاده‌هاست.

طبیعتی سرسبز با درختانی که گاهی انبوه‌هشان منطقه‌ای را تاریک می‌کند و گاهی هم کوه‌های دور را چنان زیبا می‌کند که محو تماشای‌شان می‌شوی. همه چیز در این جاده و مسیر عالی است، تا وقتی که می‌خواهید به رشت برگردید.

برای این کار تصمیم گرفتیم بعد از سیاهکل و بخاطر این‌که مجبور نباشیم از داخل شهرها گذر کنیم، به تابلویی که ما را به سمت جاده «کمربندی سیاهکل به سنگر» هدایت می‌کرد اعتماد کنیم. این تابلو مسیر رشت را به مسافران نشان می‌داد.

وارد جاده شدیم و هر چه پیش رفتیم بر وحشت و ترس و تعجب‌مان اضافه شد.

پیش روی‌مان جاده‌ای تاریک شبیه به مسیر مال‌رو قرار داشت. پر از دست‌اندازهای بزرگ.

حتا یک چراغ هم در اطراف برای دل‌خوشی مسافران روشن نبود و اگر خدای نکرده در این مسیر تنها بودیم و مشکلی برای ماشین پیش می‌آمد، در تاریکی ناپدید می‌شدیم.

آپارات گلونی را دنبال کنید

کمربندی سیاهکل به سنگر فیلمی واقعی در ژانر وحشت

اما همه این‌ها، وقتی متوجه شدیم این جاده کم عرض، دوطرفه است، به یک شوخی تبدیل شد.

ماشین روبرویی در حالی‌که از شدت بالا و پایین شدن در چاله‌ها، شبیه به قایقی در دریای مواج شده بود از کنارمان با فاصله بسیارکمی گذشت.

در اطراف‌مان شماره پلاک‌های مختلفی دیده می‌شد که بسیاری از آنها غیرگیلانی بودند.

جدای این‌که هموطنان عزیزمان قرار بود به مسافرت نیایند و در خانه بمانند، (که نماندند و باز سرازیر شدند به طرف شمال)، این جاده برای گردشگری گیلان فاجعه محسوب می‌شود.

فکر کنید یک مسافر پا در این جاده بگذارد، احتمالاً بعد از این‌که نجات پیدا کرد، وصیت‌نامه‌ای می‌نویسد با این مضمون:« فرزندان، نوه‌ها، نتیجه‌ها و کلاً نسل‌های بعد از من، هر جا می‌خواهید بروید ولی پای‌تان را در کمربندی سیاهکل به سنگر نگذارید، که رفتن‌تان با خودتان است و سالم رسیدن به مقصد با پروردگار.»

مسئولین محترم گیلان، بهتر نیست قبل از این‌که تابلوی کمربندی برای مسیری نصب کنید یک بار از آن جاده گذر کنید، شاید عیبی ایرادی داشت. شاید مناسب کمربندی که هیچ جاده فرعی روستایی هم نبود.

ما که این تجربه را هرگز تکرار نخواهیم کرد، به شما دوستان هم پیشنهاد می‌کنم از تجربه ما استفاده کنید و حتی شده ساعت‌ها در ترافیک  بمانید، به این کمربندی عجیب و خوفناک نروید.

پایان پیام

کد خبر : 164603 ساعت خبر : 12:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164603
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات