کارتینگ فرمولا بندر انزلی را یک بار تجربه کنبد

کارتینگ فرمولا بندر انزلی را یک بار تجربه کنبد

به گزارش گلونی این پیست توسط تیم فنی مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی طراحی شده و یکی از ویژگی‌های بارزش پرپیچ و خم بودن آن است.

محدودیتی برای استفاده خانم‌ها و آقایون نداره و به خاطر وجود ماشین‌های کوچکتر امکان استفاده برای بچه‌های ۱۱ سال به بالا فراهم شده.

پیست فرمولا مکانی ایمن برای تست سرعت است.

کارتینگ فرمولا بندر انزلی

این پیست کارتینگ در تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع احداث گردیده است طراحی نقشه بر اساس گرید C جهانی است و مساحتی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۷ الی ۱۲ متر و دارای جدول رمپ و ویبره است.

پیست کارتینگ گیلان دارای مجوز رسمی از سازمان ورزش جوانان و فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان گیلان است

آدرس:

کیلومتر ۱۰ جاده زیبا کنار (۴ کیلومتر بعد از درب منطقه آزاد انزلی)

تلفن تماس : ۰۹۳۹۰۵۶۰۶۶۰

مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی مسؤولین مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی با هدف توسعه ورزش کارتینگ در کشور با هماهنگی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و هیئت اتومبیلرانی استان گیلان و با همکاری مسؤولین محترم منطقه آزاد انزلی اقدام به راه اندازی پیست تفریحی کارتینگ فرمولا در فضایی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در ضلع غربی منطقه آزاد انزلی و کنار خط ساحلی نموده است.

یکی از ویژگی های بارز این پیست، پرپیچ و خم بودن آن است: چهار پیچ ۹۰ درجه، سه کفی حدود ۷۰ متر ، عرض پیست ۱۰ متر و دو پیچ S دارد.

ما قصد داریم در پایگاه خبری گلونی مراکز تفریحی کشور را معرفی کنیم تا قدمی برداریم برای رشد گردشگری در ایران.

سفر و گردشگری که همیشه زدن به دل جنگل و رفتن به دریا و کوه نیست. بخشی از گردشگری هم گشتن در مراکز تفریحی و استفاده از امکانات آن‌ها است. پس با ما همراه باشید و برای آشنایی با سایر مراکز تفریحی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 166632 ساعت خبر : 3:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166632
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات