گوشت مرغ و گوساله ارزش معنوی دارد نه لذت

گوشت مرغ و گوساله ارزش معنوی دارد نه لذت

به گزارش گلونی در پی گرانی‌های چند ماه اخیر تمامی اقلام و اجناس یکی از خبرنگاران در توییتر خود نوشت: دو کیلو سینه مرغ و ۶۰۰ گرم چرخ‌کرده گوساله شد ۱۳۴ هزار تومن. زیبا نیست؟

باید خدمت این خبرنگار عزیز عرض کنیم نخیر. اصلا هم زیبا نیست. کجایش زیباست؟ سینه مرغ وطن خیلی بیشتر از این‌ها ارزش دارد. ۶۰۰ گرم گوساله ایرانی را با ۶۰۰ گرم گوساله خارجی مقایسه می‌کنید؟

گوشت مرغ و گوساله ارزش معنوی دارد نه لذت

۶۰۰ گرم گوساله ایرانی می‌ارزد به کل هیکل گوساله آمریکایی. گوساله ایرانی از کاه و یونجه و کاغذ و مقوا و روزنامه باطله و هورمون و آمپول وطنی استفاده کرده است، از آب‌های وطن نوشیده است.

این‌ها خیلی ارزش دارند. سینه مرغ ایرانی ارزش معنوی دارد. اعتبار دارد. جزو بهترین سینه‌های منطقه است. برای آنکه آن سینه، سینه شود خیلی‌ها خون دل خوردند.

از کارگر ایرانی گرفته تا مقامات و مسئولان و دلالان و سودجویان و شقه‌ کننده‌ها. باید یک چیزی به همه این‌ها بماسد یا نه؟ اصلا شما می‌دانید چند نفر از یک سینه آب می‌خورند؟

سینه مرغ وطن ارزش معنوی دارد. ما نباید بگذاریم دست هرکسی به آن برسد.

یکی از راه‌های حفظ مرغ ایرانی، افزایش قیمت سینه اوست.

همینطور در گوساله‌های وطنی. ما باید برای گوساله‌های کشور شأن و مقام قائل شویم.

کما اینکه اینطور هم هست و گاو و گوساله‌های بسیاری در ایران به مقام و منزلت رسیدند.

این نشان از توجه ما به حقوق حیوانات است. این محیط زیست دوستی ما را به جهانیان می‌رساند.

نکند انتظار دارید مرغ و گوساله مملکت آنقدر کم‌ارزش و حقیر شوند تا خارجی‌ها بیایند با پول خردشان کیلو کیلو از مرغ و گوساله‌های ما را بار کنند و ببرند؟ ما باید قیمت این محصولات را آن‌قدر افزایش دهیم تا خارجی‌ها نتوانند مفت‌خری کنند.

شما انگار نمی‌دانید یکی از راه‌های بالا بردن اعتبارمان در منطقه همین بالا بردن قیمت مرغ و گوساله است. مرغ و گوساله‌های وطنی با این قیمت‌هایشان دست ما را هم می‌گیرند و بالا می‌کشند.

حالا که جان خودمان ارزشش کم شده حداقل بگذارید قیمت جان مرغ و گوساله‌هایمان زیاد شود.

پایان پیام

نویسنده:محسن فراهانی

کد خبر : 170996 ساعت خبر : 11:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات