فیلم سطح پایینی در جشنواره نبود

بازیگر «زیر پوست شهر» معتقد است جشنواره امسال به ویژه به واسطه حضور هنرجویان جوان بخش «دارالفنون» بسیار پرشور و هیجان است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گلاب آدینه گفت: حال و هوای جشنواره بسیار پر شور و نشاط و پرتحرک و پربیننده است. جوانانی که برای دارالفنون ثبت نام کرده‌اند و به جشنواره می‌آیند هیجان و اشتیاق قابل ملاحظه‌ای به فضای کاخ جشنواره داده‌اند و حضورشان بسیار دلگرم‌کننده است.

او ادامه داد: با بیشتر آنها که صحبت کردم همه راضی و خوشحال هستند. معمولاً یک سری نارضایتی و اما و اگرهایی وجود دارد، ولی با تعداد زیادی از آنها که صحبت کردم همه‌چیز برایشان خیلی دلچسب و باورنکردنی بود.

آدینه در مورد آثار این دوره از جشنواره گفت: من داور بخش جلوه‌گاه شرق هستم و تنها توانستم ۱۵ فیلم این بخش را ببینم. در این بخش هم مثل سایر بخش‌ها و تمام جشنواره‌ها، تعدادی فیلم خوب، متوسط و ضعیف وجود داشت.

بازیگر فیلم «روسری آبی» در مورد موضوع و محتوای فیلم‌های امسال گفت: در بخش ما همه نوع فیلم اعم از غم‌انگیز، شاد و… وجود داشت و محدودیت‌ها و شرایط فرهنگی و اعتقادی ما موجب نشده بود که فیلم‌های یکنواخت و سطح پایینی در جشنواره شرکت کرده باشند.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 17143 ساعت خبر : 8:59 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17143
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات