ایل‌بازی و تبلیغات مجلس در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی تبلیغات دور دوم انتخابات در خرم‌آباد در جریان است اما نامزدها و هواداران آنها درگیر ایل و ایل‌بازی هستند و نامزدها سعی می‌کنند با لشکرکشی خیابانی خود را برنده فرض کنند. برای برخی از مردم هم تنها معیار هم برای هم انتخاب نامزد اصلح همین اجتماعات خیابانی است. یکی تیتر می‌‌زند: ایل بزرگ بیرانوند از فلانی حمایت کرد، یکی دیگر می‌نویسد: ایل‌های بالاگریوه از فلانی حمایت کردند، یکی می‌گوید: چگنی‌ها پشت سر فلانی هستند، یکی دیگر فریاد می‌زند: ایل حسنوند به میان آمد و دیگری عکس‌های مردم پشت‌بازار را منتشر می‌کند و می‌نویسد: پشت‌بازاری‌ها فلانی را به مجلس می‌فرستند!

این روزگار تلخ تبلیغات در خرم‌آباد است که همچون سال‌‌های گذشته است. خرم‌آباد و لرستان درگیر مسائل عمده اقتصادی است و اوضاع محیط زیستی استان هم تعریف چندانی ندارد. ترک‌های قلعه هر روز بزرگ‌تر می‌شوند و کشکان هم می‌خشکد و هم فرو می‌ریزد. لرستان درگیر هزار و یک مشکل است و همچنان مردم و نامزدها درگیر طایفه‌بازی و ایل‌بازی. انگار که مثلا فلان نامزد هیچ ویژگی مهمی ندارد جز این که فلان طایفه از او حمایت کرده است!

البته شعارهای کلان همچنان در میان نامزدها هست و همه مثلا می‌خواهند بیکاری را ریشه‌کن کنند اما تقریبا از ریز برنامه‌ها خبری نیست و ریز برنامه‌های نامزدها هم شامل مسائل کلان است.

راستی چگونه می‌شود از این سیستم طایفه‌گرایی ضدتوسعه، نماینده‌ای راهی مجلس کرد که توسعه را برای شهر و استان به ارمغان بیاورد. می‌شود اصلا؟ در همه این سال‌‌ها شد؟ کدام نماینده را به خاطر دارید که دو دوره پشت هم نماینده خرم‌آباد شده باشد؟

پایان پیام

کد خبر : 17242 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17242
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات