نمایشگاه IFA را در آپارات ببینید

آپارات تنها پوشش دهنده رسمی رویدادهای نمایشگاه IFA 2020 در ایران است. نمایشگاه IFA را در آپارات ببینید.

به گزارش گلونی نمایشگاه IFA به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه تکنولوژی در جهان همه ساله در برلین برگزار می‌شود.

امسال نیز همزمان با شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه در ابعاد کوچکتر اما با حضور بازیگران اصلی در حال برگزاری است. IFA 2020 در حالی تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا برپا شده است که درهای ورودی به روی بازدیدکنندگان بسته است و علاقه‌مندان از طریق شیوه‌های آنلاین می‌توانند مهمترین رویدادهای این نمایشگاه را از همه جای دنیا مشاهده کنند.

آپارات نیز امسال در این نمایشگاه یک نماینده دارد که تنها فرد ایرانی حاضر در IFA 2020 است و گزارش‌های کاملی را از متن و حواشی این رویداد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

بدین ترتیب آپارات تنها پوشش دهنده این نمایشگاه در ایران است که ویدیوهایی به زبان فارسی از آنچه در حال برگزاری است منتشر می‌کند.

این ویدیوها و گزارش‌ها در صفحه اول آپارات با عنوان «نمایشگاه فناوری IFA 2020» در حال نمایش است و همچنین از طریق کانال آپارات شهروز چرکچی قابل تماشا است.

نمایشگاه IFA 2020 تا ۹ سپتامبر ادامه دارد و تازه‌های دنیای تکنولوژی آن از جمله اخرین فناوری‌ها و رویدادها از طریق آپارات هر روز به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

آپارات از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است. این وبگاه توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه‌اندازی شده‌است و مدیریت آن‌ها بر عهده محمدجواد شکوری‌مقدم است.

آپارات در سال ۹۲ از سوی جشنواره وب ایران در بخش چندرسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ۹۰ نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد.

پارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل قرار دارد. بسیاری از ویدئوهایی که امکان قرارگیری در دیگر سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو را دارند، در آپارات قرار نمی‌گیرند و پس از مدتی حذف می‌شوند.

این وبگاه بر اساس قوانین داخلی ایران عمل کرده و عدم ایجاد تنش سیاسی، عدم اهانت به مقامات سیاسی و مغایرت نداشتن با شئونات از قوانین اصلی بارگذاری آن هستند.

پایان پیام

کد خبر : 175913 ساعت خبر : 9:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=175913
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات