دعوای عیسی کلانتری با باران سر احیای دریاچه ارومیه

دعوای عیسی کلانتری با باران سر احیای دریاچه ارومیه

به گزارش گلونی رئیس سازمان محیط زیست در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته ما آب دریاچه ارومیه را احیا کردیم. باران هیچ‌کاره است.
عیسی کلانتری: سازمان محیط زیست توانست آب موجود در دریاچه ارومیه را در پیکر دریاچه حفظ کند.

دعوای عیسی کلانتری با باران

عده‌ای می‌گویند که بارش باران سبب احیای دریاچه ارومیه شده است اما این باران در سنوات گذشته و در دهه ۸۰ وجود داشته و اما شاهد بودیم که هر سال ۴۰ سانتی متر از عمق آب دریاچه ارومیه کاهش پیدا می‌کرد.

چقدر این ماجراهای محیط‌زیستی جالب و خواندنی هستند. وقتی یک اتفاق ناخوشایند روی می‌دهد مثلا آلودگی هوا شدت می‌گیرد بزرگواران می‌گویند تقصیر ما نیست.

باد نمی‌وزد واگرنه ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادیم. حالا که یک اتفاق کوچک مثبت روی داده است تا به اسم خودشان سند نزنند ول کن نیستند.

چقدر این ماجرا آشنا است. یاد دوران بچگی افتادم که وقتی ریاضی نمره ضعیف می‌گرفتیم می‌گفتیم معلم به من ۱۰ داد. اما درس فارسی را می‌گفتیم خودم ۲۰ شدم.

این رفتار یعنی هر بدی از طرف دیگران است و هر موفقیتی به خاطر تلاش و کوشش ماست.

طفلک باران چهره‌اش پس از این اظهار نظر آقای کلانتری دیدنی بوده است. احتمالا چهره باران و فعالان محیط زیستی بعد از اینکه رئیس سازمان محیط زیست گفته باران هیچ‌کاره است و سازمان ما دریاچه ارومیه را احیا کرده، به شکل زیر بوده است.

اگر مسئولان دیگر هم مثل آقای کلانتری باشند باید منتظر باشیم که رئیس خودروسازی‌ها بگویند کاهش تصادفات رانندگی به خاطر تولیدات باکیفیت ماست نه شیوع بیماری کرونا.

یا مثلاً منی که پدربزرگم فوت شده بگویم همه مردم ایران برای غم از دست دادن پدربزرگ من سیاه پوشیدند و شهر را سیاهپوش کردند. به خاطر محرم نیست.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 175966 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=175966
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات