چگونه در ۱۹ سالگی خانه دار شویم؟

چگونه در ۱۹ سالگی خانه دار شویم؟

به گزارش گلونی پس از کش و قوس‌های فراوان و رفع موانع اولیه پدر خانم محترم احتمالی‌ام با انجام عملیات‌های کاشت مو، عمل کردن بینی، پروتز پیشانی و کاهش وزن سریع با عمل لیپوساکشن، تیک داشتن چهره‌ای اصیل، طبیعی و آریایی را کسب نمودم و تنها مانع در جلوی راه بنده جهت قاطی مرغ‌ها شدن خرید خانه اعلام شد.

چگونه در ۱۹ سالگی خانه دار شویم؟

از آن ثانیه تمام فکر و ذکر و هم و غمم این شد که هر طور شده حتی از زیر سنگ هم یک خانه بخرم که سال‌ها با شادمانی با همسر گرامی‌ام در آن بیاسایم.

با حسابی سرانگشتی قیمت هر متر خانه در محله‌مان و مقایسه با حقوقم فهمیدم حداقل ۴۷ سال لازم دارم که صاحبخانه شوم.

از انجا که فرض محال، محال نیست فرض را بر این گذاشتم که قیمت‌های خانه و اجناس از این بالاتر نرود.

در اسرع وقت با مشاور املاک محله‌مان موضوع را در میان گذاشتم که گفت اگه شش سال بتوانی بذاری روی ۴۷ سال و بشود ۵۳ سال یه مورد اکازیون ۱۷ متری خوب دو نبش سراغ دارم برایت.

از آنجا که من همین الان هم با ۴۱ سال سن پیر پسر به حساب می‌آمدم و با این شرایط ۹۳ ساله می‌شدم تا زن بگیرم بیخیال مشاور املاکی شدم و فورا سراغ دوستی رفتم که در ثبت احوال کار می‌کرد تا برایم صغر سنی درست کند.

از انجا که ۴۷ سال برای خانه‌دار شدن لازم داشتم و حسابی هم داشتم در آتش عشق جانگداز می‌سوختم باید در شناسنامه منفی شش ساله می‌شدم تا بتوانم هر چه زودتر با عشقم زیر یک سقف بروم.

با همکاری دوست شفیقم که خودش اعتقاد داشت «آدم اگه بتونه با خانمش پشت یکی از قفسه‌های قسمت بایگانی قایم بشه و شب و روزش رو سر کنه صاحبخونه محسوب می‌شه»، شناسنامه‌ام را با سن منفی شش سالگی با خوشحالی وصف نشدنی تحویل گرفتم و از در ثبت احوال آمدم بیرون و فوری جریان را با معشوقه‌ام در میان گذاشتم.

معشوقه‌ام گفت حالا که جوان شدی یک کم دیگر خودت را جوانتر کن که در ۱۹ سالگی بگیریم.

از هوش و درایت عشقم و انتخاب مناسبم بر خود بالیدم و فورا خودم را به دوست ثبت احوالیم رساندم و خودم را منفی ۲۸ ساله کردم.

حالا با این شرایط می‌توانم در ۱۹ سالگی صاحب خانه و مهمتر از همه زن بشم.

البته ناگفته نماند این که مسئولان لطف می‌کنند که ما دیرتر صاحب‌خانه شویم نهایت درایت و آینده نگریشان است.

انسانی که خانه ندارد در فصل سرد زمستان نیازی به خانه تکانی پیدا نمی‌کند. خانه تکانی باعث می‌شود که انسان احتمالا سرما بخورد.

سرماخوردگی و آنفلونزا از بیماری‌هایی است که هر صاحب خانه‌ای را تهدید می‌کند و تا زمانی که خانه‌ای برای خانه تکانی در فصل سیاه زمستان نداشته باشیم از انها در امانیم.

بنده به نوبه‌ی خود نهایت تقدیر و تشکر را از ایشان دارم.

پایان پیام

نویسنده: مجید گودرزی

کد خبر : 177635 ساعت خبر : 2:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=177635
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات