کدام اصناف نباید از ساعت ۱۸ به بعد فعالیت کنند؟

کدام اصناف نباید از ساعت ۱۸ به بعد فعالیت کنند؟

به گزارش گلونی پس آنکه خبر محدودیت اصناف از تاریخ ۲۰ آبان ماه رسانه‌ای شد سوال‌های بسیاری در ذهن مردم و صاحبان مشاغل مختلف شکل گرفته است.

دقیقا کدام مشاغل تعطیل خواهند بود؟

کدام مشاغل از ساعت ۱۸ به بعد مجاز به فعالیت نیستند؟

کدام مشاغل می‌توانند مانند سابق به کار خود ادامه بدهند؟ آیا استثنایی وجود دارد؟

آیا مشاغلی که در کوچه پس‌کوچه‌های تهران وجود دارند هم بررسی می‌شوند و یا فقط خیابان‌های اصلی شهر شامل این محدودیت‌ها می‌شود؟

در همین رابطه معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت:

پیش از این واحدهای صنفی گروه سه و چهار شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها در شهر تهران تعطیل بودند که همچنان تعطیلی آنها به قوت خود باقی است؛ ضمن اینکه تمام اصناف شامل گروه شغلی ۲ از روز ۲۰ آبان ماه باید ساعت ۱۸ واحدهای خود را تعطیل کنند تا بتوانیم زنجیره شیوع این بیماری را از بین ببریم.

کدام اصناف نباید از ساعت ۱۸ به بعد فعالیت کنند؟

مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیر مواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل صنوف گروه شغلی ۲ می‌باشند و از تاریخ ۲۰ آبان لغایت ۲۰ آذر حداکثر ساعت فعالیت آنها ساعت ۱۸ است.

با این توضیح معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران همچنان سوال‌های زیادی باقی می‌ماند.

بسیاری از مشاغل هستند که در هیچ یک از گروه‌های اعلام شده حضور ندارند.

به عنوان مثال اتاق‌های فرار که بسیاری از آنها در واحد‌های مسکونی فعال هستند.

آیا کوچکترین واحدهای صنفی که در کوچه پس‌کوچه‌های تهران مشغول به فعالیت هستند هم شامل این محدودیت می‌شوند یا فقط خیابان‌های اصلی شهر مورد پایش و اعمال محدودیت قرار می‌گیرند؟

پیش از این هم که برخی مشاغل تعطیل بودند در سراسر شهر در خیابان‌های فرعی و کوچه‌پس‌کوچه‌ها خیلی از همان مشاغل در حال فعالیت بودند.

آیا این دوره از محدودیت‌ها هم فقط روی کاغذ اعمال می‌شود یا شاهد سختگیری بیشتری خواهیم بود؟

پایان پیام

کد خبر : 186726 ساعت خبر : 11:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186726
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات