اندر احوالات سفره‌های‌ آلوده

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روزنامه‌ی وقایع‌تهرانیه، نظر ما را بپرسید می‌گوییم بعد از اختراع آسانسور که انسان را به راحتی بالا و پایین می‌برد، مهم‌ترین اختراع بشریت در راستای ایجاد یک زندگی آسان، چیزی نیست غیر از این «سفره‌های‌ یک‌بار‌مصرف».
مخالفان این گفته افرادی هستند که همواره بعد از صرف غذا بر روی مبل لم می‌داده‌اند و نظاره‌گر تمیز‌کردن سفره به‌دست دیگران بوده‌اند. مطمئنا مخالفان انگشت‌شمار سفره‌های یک‌بارمصرف جزو معدود افرادی هستند که تا به حال حتا یک‌بار هم اقدام به تمیز کردن سفره بعد از صرف غذا نکرده‌اند.
از سختی تمیزکردن سفره همین بس که بسیاری از زوج‌هایی که به تقسیم کار در منزل اعتقاد دارند، سر این‌که کدام‌شان ظرف بشوید و کدام یکی سفره را پاک کند، همواره جر و بحث دارند و چه کسی است که نداند ده‌ها بار ظرف‌شستن آسان‌تر از یک‌بار  تمیزکردن سفره است.
نمی‌دانید چه قدر لذت‌بخش است که همه‌ی اضافات از جمله استخوانِ‌ گوشت و ته‌مانده‌ی ‌برنج و سبزی‌خوردن‌های پلاسیده را یکهو وسط سفره بریزی و همراه با سفره آن را به داخل ظرف زباله بیندازی.
از آن‌جا که اکثر خوشی‌ها پایدار نیستند و برخی‌ها مدام دوست دارند ضدحال بزنند، به‌تازگی یکی از مسئولان درباره‌ی آلودگی برخی از سفره‌های ‌یک‌بار‌مصرف و خطرآفرینی این کالا هشدار داده ‌است.
هر چه هم به همسرمان می‌گوییم سخت نگیرد، سفره را که نمی‌خواهیم بخوریم که آلوده بودن یا نبودنش مهم باشد، گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست.
در انتها پیشنهاد می‌دهیم مسئولان یا نام آن برخی سفره‌های آلوده را بگویند و یا نام آن برخی سفره‌های نیالوده را. وگرنه شاید مجبور شویم روی همین روزنامه‌ی «وقایع‌تهرانیه» ناهارمان را میل کنیم. ماشاءالله عجب کاغذ خوبی هم دارد!

پایان پیام

گزارش‌گر‌: ارژنگ حاتمی

کد خبر : 20755 ساعت خبر : 11:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20755
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات