بیل گیتس چراغ راه عطر مهران مدیری

بیل گیتس چراغ راه عطر مهران مدیری

آن مرد با عطر آمد!

  • شخصیت‌‌ها در همه جای دنیا از برند رسانه‌ای خود در جهت منافع اقتصادی بهره می‌برند. و این ربطی به نوع واکنش آنها به مسائل جامعه ندارد.
  • از سویی برخی عقیده دارند که چهره‌ها، مورد سوءاستفاده شرکت‌ها برای اهداف تجاری قرار می‌گیرند.

به گزارش گلونی مهران مدیری هم بعد از نوید محمدزاده برند اختصاصی عطر خودش را روانه بازار کرد.

شاید فکر کنید این عطر به درد زندگی و معیشت قشر آسیب‌پذیر نمی‌خورد که او همیشه از آنها دفاع می‌کند.

شاید فکر کنید این قشر اگر پول داشت، به‌ جای خرید یک عدد عطر مدیری، معادل پروتئینی آن یعنی چند کیلو گوشت گوسفندی درجه یک خریداری می‌کرد تا مجبور نباشد سنگدان چرخ‌کرده را به‌جای گوشت به خانواده‌اش قالب کند، ولی برای یک بار هم که شده در زندگی‌تان جدی باشید و سطحی به مسائل نگاه نکنید.

فرض کنید مهران قصه‌ ما به‌جای تولید عطر، از شهرت و محبوبیتش برای تأسیس یک سازمان مردم‌نهاد با اهداف دهان‌پرکنی مثل کمک به کودکان بی‌سرپرست استفاده می‌کرد.

معلوم است که بلافاصله با مسؤولین مربوطه درگیر می‌شد. بعدش هم که توئیت‌های مورددار و مصاحبه‌های جنجالی و ممنوع‌الکاری و ممنوع‌‌التصویری.

یک مدیریِ «از سلبریتگی‌افتاده» هم که به‌درد کسی نمی‌خورد.

چوب اصلی‌اش را هم آن سازمان مردم‌نهاد و مردم بیچاره می‌خورند.

تازه اگر برخوردهای این‌چنینی هم نشود، آخر و عاقبت بهتری در انتظار او و مردم نیازمند نیست.

بیل گیتس چراغ راه عطر مهران مدیری

نمونه‌اش همین بیل گیتس. روزگاری ثروتمندترین مرد جهان بود ولی با سرگرم شدن به جنگولک‌بازی‌های سخیفی مثل فعالیت‌های بشردوستانه، کلی از سرمایه‌اش را به باد فنا داد.

تازه گفته قصد ندارد چیزی برای فرزندانش به ارث بگذارد و ثروتش بعد از مرگش صرف امور خیریه خواهد شد.

یعنی بعد از چند سال همه چیز دود می‌شود و می‌رود هوا. به جایش فرض کنید او همچنان ثروتمندترین مرد جهان باقی می‌ماند و فرزندانش را هم در همین راه هدایت می‌کرد.

خانواده‌ی گیتس حالا حالاها می‌توانستند در مورد دغدغه‌های مردم نیازمند سخن‌سرایی و آنتن‌فرسایی کنند و خب، همه می‌دانیم چیزی که مردم به آن محتاجند، نه اقدام عملی کوتاه‌مدت، که حرف‌زدن بلندمدت است.

مهران مدیری با عبرت گرفتن از اشتباهات امثال بیل گیتس دارد راه درست را می‌رود.

دقیقا به همین علت هم هست که عطرش حدودا ۱۵۰ هزار تومان از عطر نوید محمدزاده گران‌تر است.

پایان پیام

نویسنده: مسعود توکلی

کد خبر : 207952 ساعت خبر : 11:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=207952
اشتراک در نظرات
اطلاع از
14 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خداروشکر که کارای خیرشو پنهانی انجام داده
ولی شما همه تون خبر داریدا شیطونا!

خیلی عالیه حتما میخرمش
سرمایه خودش بوده دوست داشته بزنه تو این کار ایرادی نداره اصلا

خیلی ام کار خوبی کردن.توی کل جهان همه ی هنرمندان برتر یه برند معروف و خوب دارن حالا چرا نباید هنرمندان ایرانی و استاد مدیری هم چنین برندی داشته باشن!؟ایشون سال های زیاد دست نیازمندان رو گرفتن و همیشه با جون و دل طرف مردم بودن بدون شوآف و خودنمایی!هر کسی هر سرمایه ای داشته باشه با نظر خودش هر کاری میتونه باهاش انجام بده استاد مدیری هم همین طور… شما که از هر اتفاقی دنبال جنجال و دیده شدن هستید،اگه الان یه کاری میکردید همتای بیل گیتس تون بودید و آنقدر به دنبال نون خوری از شهرت و موقعیت دیگران نبودید!!

آقای کار خیلی خوبی کردن چون تو سراسر جهان خیلی هنرمندای بزرگ اینکارو کردن منم مشتاقم این عطرو امتحانش کنم.

کسی نمیتونه تو کار کسی دخالت کنه چه هنرمند چه آدم عادی … عشقش کشیده اینکارو انجام بده چشم حسوداش کور

شما شناخت درستی از جناب مدیری ندارید متاسفانه . ایشان به خاطر کار های بشر دوستانه دکتری افتخاری از آمریکا دارند بی سر و صدا و جنجال کار خیر می کنن بدون شو آف . بعدم حالا مگه چه اشکالی داره هنرمندان ایرانی هم مثله خارجی ها برند عطر داشته باشن ؟ باز سوژه گیر آوردید برای خود نمایی؟؟؟؟

آقای مدیری کلی کار های خیری کردن که اصلا نخواستند دیده بشن شما هم نباید بابستن چنین اتهاماتی نسبت به آقای مدیری نام و اعتبار ایشون رو خراب کنید که البته نمی تونید
آقای مدیری مثل بقیه دلشون خواسته سرمایشون رو بزارن تو این کار برا چی الکی جو درست می کنین و همه ی این حرف ها نشون می ده که بعضیا خیلی سوختن

عالیههههه من حتما تهیه میکنم

باید خدمتتون عرض کنم که شماها همونایی هستین که پولاتونو تو آنتالیا و دوبی می رین خرج می کنید بعد میاین می می گین که چرا مثلا فلان هزینه چرا صرف کارخیر نشده.و اینکه قیمه ها رو نریزین تو ماستا. بعدشم مهران مدیری درسته که ثروت داره. مهران مدیری با وجود اینکه ثروتمنده دست خیلیا رو گرفته خیلیا تو تنگنا قرار گرفته بودن ایشون کمکشون کردن

خیلی عالی قیمتشم مناسبه تو کل جهان همه یه برندی دارن چرا آقای مدیری نداشته باشه ؟؟؟؟

دلش خواسته سرمایشو زده تو این کار

به نظرم این بهترین و صحیح ترین نظری بود که تو این چند روز نسبت به اقدام آقای مدیری دیدم

آقای مدیری کلی کارای خیری کرده که اصلا هیچ جا نگفتن و شما نباید با بستن چنین اتهاماتی نام ایشون رو خراب کنید که البته نمی تونید آقای مدیری مثل بقیه دلشون خواسته سرمایه اشون رو زدن تو این کار برای چی الکی جو درست می کنین

اتفاقا آقای مدیری فعالیت های خیریه زیادی داره که البته مثل بیل گیتس عادت نداره همه جا اعلام کنه و از معافیت های مالیاتی امور خیریه استفاده کنه. کاش شما حداقل کمی انصاف داشتید و این هنرمند که دست خیر زیادی داره رو روی موج دروغین فصای مجازی تخریب نمی کردین. هر چند کارهای خیر ایشون وابسته تعریف و تمجید شما نیست و بعد از این بی انصافی ها هم به کارهای خیر بدون شوآفش ادامه خواهد داد.