قدردانی از هنریک مجنونیان در جایزه مهرگان علم

قدردانی از هنریک مجنونیان در جایزه مهرگان علم

اسامی برگزیدگان و تقدیرشدگان این دوره جایزه مهرگان علم در سه بخش بهترین کتاب‌های علمی _ زیست‌محیطی، برترین تشکل‌های زیست‌محیطی (NGOها) و اثرگذارترین شخصیت‌های محیط زیست ایران، ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه مقارن با روز جهانی حیات وحش و اولین سالروز درگذشت مهندس اسکندر فیروز رییس هیأت داوران جایزه مهرگان علم اعلام شد.

به گزارش گلونی زنده‌یاد هنریک مجنونیان یکی از پنج نامزد این بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» بود که هیأت داوران وظیفه خود دانست از تلاش‌ها و خدمات‌شان در ترویج فرهنگ حفظ و شناخت محیط زیست ایران صمیمانه قدردانی کرده و برای آنان در ادامه فعالیت زیست‌محیطی مؤثرشان آرزوی توفیق کند.

قدردانی از هنریک مجنونیان

زنده‌ یاد هنریک مجنونیان یکی از نامزدهای دریافت جایزه مهرگان علم در بخش یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست بود.

نماشای گلونی را دنبال کنید 

او بی‌تردید استاد، نویسنده و مترجم کم‌نظیری در موضوعات محیط زیست ایران بود.

سازمان حفاظت محیط زیست و طبیعت ایران وام‌دار تلاش خستگی‌ناپذیر او هستند. شاگردانش علاوه بر آموختن مفاهیم زیست‌محیطی از این انسان  شریف درس مهربانی و اخلاق نیز می‌آموختند.

در مراسم امسال جایزه مهرگان جای او خالی بود و کوشیده شد به سهم خود در بخش‌های مختلف جایزه با نمایش گوشه‌ای از فعالیت‌های او، ادای دین کوچکی به این چهره برجسته محیط زیست ایران داشته شود.

گفتنی است داوری این دوره‌ جایزه مهرگان علم را هفت تن از برجسته‌ترین کارشناسان محیط زیست ایران متشکل از: زنده‌یاد اسکندر فیروز، و هوشنگ ضیایی، اسماعیل کهرم، عبدالحسین وهاب‌زاده، محمد درویش، زهرا قلیچی‌پور و مژگان جمشیدی بر عهده داشتند.

شایان ذکر است که فراخوان دوره‌های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم که به کتاب‌های علمی منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و همچنین عملکرد تشکل‌های زیست‌محیطی در این بازه زمانی اختصاص دارد متعاقباً منتشر خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 210554 ساعت خبر : 7:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=210554
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات