دانلود آلبوم جان مایه اثری از امین میراحمدی و حامد زند کریم خانی

دانلود آلبوم جان مایه اثری از امین میراحمدی و حامد زند کریم خانی

این مجموعه با نوازندگی تار امین میراحمدی و تنبک حامد زندکریم خانی شکل گرفته است.

دانلود آلبوم جان مایه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی میراحمدی در این آلبوم با تاثیر پذیری از مکتب تارنوازی استاد علی اکبرخان شهنازی به اجرایی در دستگاه نوا پرداخته است، دستگاهی که علی اکبر خان در ردیف‌اش به اجرای آن نپرداخته است.

میراحمدی در جلد این آلبوم می‌نویسد: «میل به دگربودگیِ محض، یعنی حذف هرآنچه پیش از من بوده، در موسیقی کلاسیک ایرانی عوارضی در پی دارد، زیرا عناصر اصیل از گذر زمان عبور کرده و اگر منافاتی بین حضور آن ها و نوگرایی احساس کنیم باید در زمینه‌های گوناگون از آن‌ها فاصله معناداری بگیریم، تا جایی که استفاده از سیستم مدال موسیقی ایرانی، الگوهای ریتمیک و ملودیک و حتی نظام دستگاهی به دلیل تشابه، کلیشه محسوب می‌شود.»

این آلبوم در یازده قطعه به همت انتشارات «آوای دلگشای شهرود» منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حامد زند کریم خانی متولد ۱۳۶۱ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده موسیقی دانشگاه هنر است.

از فعالیت‌های او می‌توان به همکاری با گروه‌های «کیهان» (به سرپرستی سید محمد ذوالنوری)، «سرمد» (علی قمصری) و «فرهنگ» (فرشاد صارمی) اشاره کرد.

او  نوازندگی در آلبوم‌های «نقش خیال» به خوانندگی «همایون شجریان»، «شور پریشانی» همراه تار «علی قمصری» و «انتظار» به آهنگسازی «سید محمد ذوالنوری» را نیز در کارنامه هنری خویش دارد.

امین میراحمدی نیز دارای کارشناسی نوازندگی از دانشگاه هنر و کارشناس ارشد نوازندگی از دانشگاه تهران است.

نوازندگی در گروه‌های عشاق، چاووش، فارابی و سروستان از سوابق هنری وی محسوب می‌شوند.

پایان پیام

کد خبر : 223533 ساعت خبر : 9:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=223533
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات