آلبوم تا نفس باقی است را با صدای مجتبی عسگری بشنوید

آلبوم تا نفس باقی است را با صدای مجتبی عسگری بشنوید

این مجموعه با صدای مجتبی عسگری است و در فضای موسیقی ایرانی با تاکید بر آواز قرار دارد.

آلبوم تا نفس باقی است

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی مجتبی عسگری به عنوان یکی از بهترین شاگردان استاد محمدرضا شجریان شناخته می‌شود و در میان اهل فن موسیقی، اجرای با تکنیک بالای آوازهای او را می‌ستایند.

آلبوم تا نفس باقی است توسط یکی از منتقدین موسیقی که البته دستی در آهنگسازی نیز دارد، آهنگسازی شده است؛ یعنی امیرعباس ستایشگر.

قطعات «تا نفس باقی است» و «افسوس» از بهترین موسیقی‌های این آلبوم به شمار می‌روند.

در این آلبوم، البته استادان سرشناسی نظیر مجید درخشانی و سعید فرج‌پوری به نوازندگی پرداخته‌اند که خود نشانه کیفیت آن است.

هنرمندان آلبوم:

  • اثری از: امیرعباس ستایشگر و مجتبی عسگری
  • آهنگساز: امیرعباس ستایشگر
  • نوازندگان: سامان پارسا، امیرعباس ستایشگر، الیاس طغیانی، علی امرایی، سعید فهیمی، مهرداد ناصحی، سعید فرج‌پوری و مجید درخشانی
  • ترانه سرایان: افشین یداللهی، مهدی ستایشگر، نوذر پرنگ و فریدون مشیری
  • خواننده: مجتبی عسگری

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

مجتبی عسگری سال ۱۳۵۷ در اصفهان به دنیا آمد.

علاقه عسگری به مرور به آواز سنتی بیشتر شد و از نوجوانی با گوش دادن به آوازهای «محمدرضا شجریان» با دستگاه‌های آوازی آشنایی مختصری پیدا کرد.

در پانزده سالگی به هنرستان موسیقی رفت و از کلاس آواز «قاسم معمارزاده» بهره‌مند گردید. او ردیف آوازی مکتب اصفهان را از «سید رضا طباطبایی» فرا گرفت.

وی در کارنامه خود اجرای کنسرت‌های متعدد در ایران و کشورهای روسیه، کانادا، الجزایر، قطر، امارات و کره جنوبی همراه با گروه‌های «صنم»، «مهتاب»، «نوای دل»، «خورشید»، «ژولیاک»، «فراق»، «نفیر»، «نوای مهر» و «خزان» را دارد.

پایان پیام

کد خبر : 225082 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225082
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات