رضا فیاضی و رابعه مدنی مهمانان عید غدیر محاکات

رضا فیاضی و رابعه مدنی مهمانان عید غدیر محاکات

منصور ضابطیان در دو قسمت جدید فصل دوم برنامه تلویزیونی «محاکات» میزبان رضا فیاضی و رابعه مدنی می‌شود.

به گزارش گلونی رضا فیاضی بازیگر و کارگردان پیشکسوت و آقاجمالی «قصه‌های تا به تا» که بیشتر با آثار خود در حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود، چهارشنبه ۶ مرداد مهمان عیدانه «محاکات» است. مسعود بُربُر نویسنده و روزنامه‌نگار نیز به عنوان کارشناس مهمان به برنامه آمده است.

همچنین سینا حجازی خواننده امشب در برنامه به اجرای قطعاتی می‌پردازد.

مهمانان عید غدیر محاکات

پنجشنبه شب ضابطیان در «محاکات» میزبان رابعه مدنی مادربزرگ دوست‌داشتنی فیلم و سریال‌ها می‌شود. جالب اینکه امیرشهاب رضویان فرزند این بازیگر نیز جزو داوران برنامه است.

کیوان ارزاقی رمان‌نویس نیز پنجشنبه ۷ مرداد در کنار داوران ثابت «محاکات» درباره میزان جذابیت قصه مهمان آن شب برای تبدیل شدن به کتاب قضاوت می‌کند. اميرمحمد تفتی خواننده گروه موسیقی سنتی قمر هم به اجرای قطعاتی در برنامه می‌پردازد.

«محاکات» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی همچون فصل اولش با حضور افرادی روی آنتن می‌رود که هر کدام داستان جالبی از زندگی‌شان روایت کردند و مطابق ساختار برنامه پس از روایت مهمان، در صورتی که داوران بیشترین رای را به او بدهند زندگی او تبدیل به یک کتاب می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود و  امیرشهاب رضویان، فلورا سام و رسول نجفیان داوران ثابت برنامه هستند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238040 ساعت خبر : 7:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238040
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات