اولین برد خیبر خرم آباد در لیگ آزادگان

اولین برد خیبر خرم آباد در لیگ آزادگان

در هفته اول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، اولین برد تیم خیبر خرم آباد لرستان، مقابل تیم شهرداری آستارا با نتیجه ۱ بر صفر رقم خورد.

به گزارش گلونی تیم خیبر خرم‌آباد با هدایت محسن عاشوری توانست با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، شاگردان فرشاد پیوس را شکست دهد.

این مسابقه تا دقایق پایانی مسابقه با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما در دقیقه ۸۸ بود که اعلام پنالتی به سود شاگردان محسن عاشوری موقعیت بسیار خوبی را برای کسب سه امتیاز در اختیار خیبری‌ها قرار داد و آنها هم بازیکنی را برای این ضربه انتخاب کردند که از تجربه بالایی برخوردار بود و توانست دروازه تیم نیم فصل اول سال گذشته باز کند.

نماشای گلونی را دنبال کنید

محسن عاشوری در حاشیه بازی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ضمن تبریک این برد به تیم خیبر و همه مردم استان لرستان اظهار داشت: «امروز بازی سختی پیش رو داشتیم زیرا به صورت شطرنجی این بازی انجام می‌گرفت و شهرداری آستارا تمام لایه‌های دفاعی را پوشانده بود، اما بچه‌های ما به خوبی بازی کردند و توانستند این سه امتیاز شیرین را کسب کنند».

با این پیروزی تیم فوتبال خیبرخرم آباد در روز اول هفته اول مسابقات سه امتیازی شد تا پایین تر از ملوان که موفق شد حریف خود را با ۲ گل شکست دهد، رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار بگیرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249465 ساعت خبر : 9:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249465
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات