آیا از بازی کردن می‌شود کسب درآمد دلاری کرد؟

آیا از بازی کردن می‌شود کسب درآمد دلاری کرد؟

شاید درگذشته شخصی به شما می‌گفت از بازی کردن درآمد هنگفتی دارم فکر می‌کردید دارد با شما شوخی می‌کند و می‌خواهد سربه‌سر شما بگذارد، اما اگر امروزه کسی به شما این حرف را بزند کاملاً باورتان می‌شود؛ زیرا تنوع بازی‌ها همچنین کسب درآمد از آن بیشتر شده است.

قدم گذاشتن در دنیای بازی می‌تواند ساعت‌ها شمارا غرق خود کند و زمانی که به خود می‌آیید می‌بینید ۵ یا ۶ ساعت است درگیر بازی شده‌اید. حالا اگر هوش مالی خوبی داشته باشید می‌توانید هنگام انجام بازی هم سرگرم باشید و هم درآمد کسب نمایید.

آیا از بازی کردن می‌شود کسب درآمد دلاری کرد؟

راهکارهایی باورنکردنی برای کسب درآمد از بازی کردن:

برای کسب درآمد راهکارهای فراوانی وجود دارد؛ البته انتخاب گزینه‌ها بی‌شک به علایق و توانایی‌های شما بستگی دارد. در ادامه تعدادی از روش‌های کسب درآمد را توضیح می‌دهیم.

  1. تستر بازی‌های ویدیویی شوید

سازنده‌های بازی‌های ویدیویی به دنبال آن هستند که گیمرها هنگام بازی ویدیو ضبط کنند و به اشتراک بگذارند تا سازندگان آن متوجه اشکالات و نواقص بازی خود شوند. البته در صورتی‌ که آشنایی خوبی با حوزه بازی‌های ویدیویی داشته باشید، آن‌ها از نظرات و پیشنهادات شما برای ارتقای سطح کیفی بازی خود استفاده می‌کنند.

درآمدی که گیمرها از طریق تست بازی‌های ویدیویی کسب می‌کنند، بسیار زیاد است؛ اما توجه داشته باشید اگر این راه را انتخاب کردید سختی‌های مختص خود را دارد در واقع تست بازی‌های ویدیویی به این معنی نیست که روی تخت خود دراز بکشید و درآمدزایی کنید. این روش بیشتر به درد افرادی می‌خورد که شخصیت تحلیلی دارند.

  1. کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کنید

کاربران کانال یوتیوب به دنبال این هستند که در کنار محتوای سرگرم‌کننده، اطلاعات مفیدی هم در اختیار آن‌ها قرار دهند؛ یعنی محتوای شما باید هم سرگرم‌کننده و در عین‌ حال آموزشی باشد. مثلاً می‌توانید از گیمرهای بزرگ و موفق یوتیوب ایده بگیرید، ولی نباید از آن‌ها کپی کنید باید محتوایی که قرار است تولید کنید کاملاً انحصاری و شامل نکات آموزشی باشد.

برای تولید محتوا در یوتیوب هزاران ایده وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب هرکدام و اضافه کردن چاشنی خلاقیت به آن، برای خود کسب‌وکار با درآمد بالا راه‌اندازی کنید. فقط توجه داشته باشید این کار هم مانند دیگر مشاغل سختی‌های خودش را دارد. پس بهتر است صبور باشید و با تحمل کردن سختی‌ها راهی هموار برای خود بسازید.

روش دیگری که می‌توانید با استفاده از آن کسب درآمد داشته باشید تبلیغات در یوتیوب است که این کار چند شرط دارد:

  • برخورداری از ۴۰۰۰ ساعت بازدید طی ۱۲ ماه گذشته
  • برخورداری از بیش از ۱۰۰۰ نفر دنبال‌کننده

با داشتن این دو شرط می‌توانید از طریق تبلیغات در یوتیوب کسب درآمد داشته باشید.

  1. استریم در Twitch

کسب درآمد در Twitch یک سری شرایطی دارد که در ادامه آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

  • پخش حداقل ۵۰۰ دقیقه طی ۳۰ روز گذشته
  • برخورداری از حداقل ۷ روز پخش منحصربه‌فرد طی ۳۰ روز گذشته
  • برخورداری از میانگین ۳ بازدیدکننده در یک‌زمان طی ۳۰ روز گذشته
  • برخورداری از حداقل ۵۰ دنبال‌کننده

با داشتن شرایط شما به‌ عنوان Twitch Partner انتخاب می‌شوید و می‌توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد داشته باشید.

  1. مسابقه دهید و درآمد کسب کنید

برای این مورد باید کمی حرفه‌ای باشید تا بتوانید رقبای خود را شکست دهید. بازی‌های که می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد داشته باشید Call of Duty، League of Legends، Fortnite و مواردی از این قبیل است.

  1. گیم دولوپر شوید!

راهکار جذاب دیگر برای کسب درآمد به‌ عنوان یک گیمر آن است که به توسعه‌دهنده بازی‌ها تبدیل شوید. توسعه‌دهندگان بازی‌ها در شرکت‌هایی مانند Ubisoft یا EA به‌طور متوسط ۸۳۰۰۰ دلار به‌صورت سالانه دریافت می‌کنند.

البته این روش نسبت به دیگر روش‌ها استرس و تنش‌های مختص به خود را دارد.

  1. مربی بازی‌های ویدیویی شوید

مربی‌گری بازی‌ها راهکار جالبی است که می‌توان از طریق آن کسب درآمد کرد. البته جالب است بدانید مربی‌های ویدیو گیم‌ها بسته به مهارت و خدماتی که ارائه می‌کنند، درآمدهای متنوعی دارند.

  1. انجام بازی‌های حیرت‌انگیز پول‌ساز

اگر از انجام بازی‌های ویدیویی لذت می‌برید خوب است بازی‌های را انتخاب کنید که هم شما را سرگرم کند و هم منبعی باشد برای کسب درآمد شما.

در ادامه قصد داریم بازی‌های رایگانی که موجب کسب درآمد برای شما می‌شود را معرفی کنیم.

۱۰ بازی حیرت‌انگیز پول‌ساز را بشناسید:

  • HQ
  • IRazoo
  • Swag IQ
  • FanDuel
  • Rewardia
  • Bananatic
  • MISTPLAY
  • Swagbucks
  • InboxDollars
  • Play And Win

یک نوع دیگر کسب درآمد دلاری از طریق بازی، زمان گذاشتن روی بازی‌های بلاکچینی است همانند اکسی اینفینیتی که با سرچ ساده می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد آن کسب کنید، برای شروع، با چند شخصیت این بازی را خریداری می کنید و یا نوع دیگه‌ای که می توانید از آنها کسب درآمد داشته باشید این است که می توانید ارز دیجیتال بازی ها را از صرافی های بین‌المللی خریداری کنید. پیشنهاد ما این است که در مرحله اول ثبت نام در صرافی کوینکس کنید چون این صرافی ارزهای زیادی را پشتیبانی می کند.

صرافی کوینکس برای تریدرهای ایرانی پلتفرم و پشتیبانی فارسی در نظر گرفته است که این ویژگی باعث شده است تریدرهای ایرانی زیادی جذب آن شوند.

امیدواریم با استفاده از روش های که توضیح دادیم کسب درآمد داشته باشید؛ فقط توجه داشته باشید قبل از انجام هر کاری آموزش ببینید و درست زمانی که حرفه ای شدید وارد شوید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 261973 ساعت خبر : 2:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261973
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات