جزایر قناری بهشتی بی همتا در اسپانیا

جزایر قناری بهشتی بی همتا در اسپانیا

جزایر قناری اسپانیا نزدیک آفریقاست و از چند جزیره در اقیانوس اطلس تشکیل شده است که جزو قلمرو اسپانیا به حساب می‌آید. جزایر قناری یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که هر ساله مردم زیادی را به خود جذب می‌کند، جزایر قناری از مجموعه تعدادی از جزایر کوچک و بزرگ تشکیل شده است و بسیار مردم خودمختاری دارد.

یکی از دلایل که باعث شهرت زیاد این جزیره شده است، جنگل‌های زیبا و سر به فلک کشیده و آب‌های بسیار زیبای این جزیره است. البته ناگفته نماند که این جزیره به دلیل نزدیک بودن به آفریقا از قله‌ها و کوه‌های بسیار بلندی تشکیل شده است که هر آن امکان فوران آتشفشان دارد. در شهریور ماه ۱۴۰۰شمسی یکی از این آتشفشان‌ها فوران کرد و باعث تخلیه مناطقی از این جزیره شد.

از منطقه‌های مهم جزایر قناری اسپانیا می‌توان به جزایر تنریف، گران کاناریا، لاپالما و لاگومرا اشاره کرد.

جزایر قناری جزو منطقه‌های گرمسیری جهان است که در بیشتر روز‌های سال هوای یکسانی دارد و بارندگی در این جزیره بسیار کم است و فقط در منطقه‌های شمال غربی که ارتفاع بسیار زیادی دارد، باران‌های زیادی می‌بارد و از ماه مرداد و بهمن هم کاهش دما را خواهید دید.

زبان مردم این منطقه اسپانیایی است اما با گذشت سال‌های دور باعث شده است تا لهجه آن‌ها لهجه پرتغالی شود اما هنوز بعضی از مردم این منطقه از کلمه‌های اصیل و سنتی اسپانیایی استفاده می‌کنند.

اما شاید شاید برای بعضی از شما این سوال پیش آمده است که چرا نام این جزیره قناری است، جالب است بدانید بر خلاف تصور خیلی از شماها که فکر می‌کنید که قناری یک پرنده در زبان فارسی است، باید بگوییم که نام این جزیره را از سگ‌ها گرفته اند. قناری یا کاناری از ریشه لاتین به معنی سگ است. به گفته بومی‌های این منطقه در زمان‌های قدیم سگ‌های بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته‌اند و به همین خاطر است که اسم این جزیره را قناری نامیدند.

پیشنهاد میکنیم با شرایط اخذ ویزا ی توریستی کانادا نیز آشنا شوید

روش دریافت ویزا جزایر قناری اسپانیا

اگر به دنبال یک سفر خاطره انگیز و هیجانی هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما ویزای خود را برای جزیره قناری بگیرید و از این جزیره دیدن کنید. این را باید بدانید که جزایر قناری جزئی از خاک اسپانیاست و کشور اسپانیا هم یک کشور جز محدوده اتحاد اروپاست و برای سفر به این جزیره حتما باید ویزای شینگن اسپانیا را داشته باشید.

اگر شما قصد سفر کردن به این جزیره را دارید پیشنهاد ما به شما این است که ویزای توریستی اسپانیا را دریافت کنید و با استفاده از آن به جزایر قناری سفر کنید.

اول باید به سفارت اسپانیا در تهران بروید و در آنجا فرم تکمیلی را پر کنید و مدارک لازم را بدهید و بعد از آن ویزا برای شما صدور می‌شود. فقط در مرحله  آخر یک مصاحبه حضوری لازم است که باید انجام دهید.

بعد از این که سفارت اسپانیا مدارک و فرم شما را تایید کرد، روی ویزای شما یک برچسبی می‌چسباند که روی آن تمام اطلاعات سفر و ویزا درج شده است.

اگر از علاقه مندان سفر به کشورهای اروپایی هستید حتما ازانواع تور فرانسه و شرایط و تخفیفات  آژانس بکتاش تراول آن نیز آگاه شوید.

هزینه دریافت این ویزا شصت یورو است که باید همانجا به صورت نقدی پرداخت کنید و مدت زمان این ویزا هم دو تا شش هفته است که این زمان متغیر است که هر چند روزی که شما بخواهید، می‌توانید بمانید.

آب و هوای جزایر قناری اسپانیا

آیا جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق سفر و مسافرت هستید و برای تعطیلات می‌خواهید به جزایر قناری سفر کنید.

آیا نمی‌دانند که کدام فصل سال فصل مناسبی برای این سفر است، ما در اینجا هستیم تا شما را به تمام جواب‌هایتان برسانیم، پس در این مقاله با ما همراه باشید.

در کناره‌های ساحل هوا بین هجده تا بیست و چهار سانتی گراد متفاوت است. این جزیره به دلیل گرمسیر بودن هوای بسیار گرمی‌دارد و حتی در روز‌های زمستان هم هیچ گاه دما از ۱۰درجه پایین‌تر نمی‌‌آید. در روز‌های گرم تابستان شما شاهد باد‌های تند و شدیدی از سمت کویر‌های اطراف هستید و گرد و خاک بسیاری دارد.

اگر قصد سفر با تور اسپانیا را دارید حتما سری به جزایر قناری  نیز بزنید. در کل آب و هوای خوبی داشته  اما باید بدانید که در همه جای این جزیره آب و هوا یکسان نیست و در مناطقی که در شمال قرار دارد، به دلیل کوه‌های سر به فلک کشیده بسیار سرد هستند و بارش‌های زیادی می‌بارد، اما در مناطق پایین هوا گرم و خشک به همراه باد‌های شدید وجود دارد.

جاذبه‌های دیدنی جزایر قناری اسپانیا

کلیسا ایگلسیا: این کلیسا یکی از قدیمی‌ترین کلیسا‌های این کشور است. این کلیسا با توجه به کاشی کاری‌هایی که در سقف و بدنه ی آن انجام داده‌اند، باعث شده است تا به سبک ایرانی بسیار شبیه شود. این کلیسا در شهر سانتا کروز است که در نزدیکی جزایر قناری است. در وسط این کلیسا یک صلیب که نماد پیروزی است قرار دارد و نام این شهر را از روی این صلیب گذاشته‌اند.

پارک لورو: آیا شما مکانی را سراغ دارید که بیش از سه هزار طوطی در آنجا باشد، مطمنا جواب همه شما خیر است. در جزایر قناری پارکی به نان لورو وجود دارد که بزرگ‌ترین کلکسیون طوطی است و بیش از سیصد گونه طوطی در آن جا زندگی می‌کنند. در این پارک نه فقط طوطی، بلکه حیوانات زیادی اعم از گوریل، ببر، میمون و شامپانزه هم زندگی می‌کنند. این پارک بسیار بزرگ است و در قسمت دیگر پارک دلفین و وال‌های بسیاری هستتد که نمایش‌های جالبی را اجرا می‌کنند.

این پارک طولانی ترین تونل زیردریایی اکواریومی‌را دارد و توصیه ما به شما این است حتما از این پارک زیبا دیدن کنید.

مونتانا آماریا: با وجود سال‌های طولانی و فرسایش آب و باد باعث شده است تا شکل بسیار خاص و زیبایی به کوه‌های آتش فشان‌های غیر فعال این منطقه دهد، همین خاص و زیبا بودن باعث شده است که توریست‌های زیادی به دیدن این کوه بروند. همچنین در کنار این کوه ساختمان بسیار زیبا و بلندی وجود دارد که شما هم می‌توانید در آنجا کوهنوردی کنید و هم پیاده روی را تجربه کنید.

روکو سینچادو: در چند کیلومتری این جزایر یک صخره ای است که محلی‌های بومی آن منطقه به این صخره، انگشت خداوند می‌گویند. این صخره شکلی عمود و عجیب در روی زمین است و همین عجیب بودن آن باعث شده است که توریست‌ها وقتی به این جزایر می‌روند، حتما از این صخره دیدن کنند و عکس و قیلم‌های زیادی تهیه کنند، ما به شما این صخره را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین پیشنهاد میکنیم مقاله رفع ریجکتی ویزا کانادا را نیز دنبال نمایید

بهترین سواحل جزایر قناری اسپانیا

یکی از مقصد‌هایی که هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان بسیار زیبا و چشم نواز است، سواحل جزایر قناری است.

ساحل لانزاروته طیف بسیار گسترده ای از غار‌ها ، ساحل ماسه ای سیاه و طلایی با آب‌های فیروزه ای را دارد.

ساحل جزیره آل هیرو یکی از کوچیک ترین ساحل‌های جزایر قناری است، اما با زیبایی که دارد یکی از بهترین سواحل این جزیره شناخته شده است. این محدوده خاک‌های آتشفشانی است با خاک‌های قرمز و سیاه با جنگل‌های بسیار بزرگ سبز و دریا‌هایی با آب‌های کریستالی که زیبایی‌های بسیاری دارد و یک مکان بسیار زیبا و قشنگ برای تعطیلات است.

ساحل جزیره ی گرن کاناریا نیز یکی از مشهور ترین سواحلی است که خود به تنهایی شبیه یک قاره ی کوچک است. این سواحل سفید ماسه‌های سیاه با تالاب‌های بسیار زلال دارند که دیدن آن‌ها لذت وصف نشدنی را به همراه دارد.

جزایر قناری
جزایر قناری

بهترین هتل‌های جزایر قناری اسپانیا

جزایر قناری یکی از بکر ترین و خوش آب و هوا ترین جزیره‌های اسپانیاست. این جزیره به دلیل ساحلی و بکر بودن توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده است، به همین دلیل انتخاب یک هتل خوب و عالی مهم‌ترین معیار است، پس ما به شما بهترین هتل‌های جزایر قناری اسپانیا را معرفی می‌کنیم.

هتل پالم اوسیس ماسپالوماس:

این هتل یکی از بهترین هتل‌های جزایر قناری است. این هتل در یک منطقه ی آرام و بسیار زیبا وجود دارد و با گرم شدن هوا استخر‌های رو باز با وان‌های گرم و سرسره‌های زیبا خدمات خود را شروع می‌کنند.

هتل آتلانتیک‌هالیدی:

این هتل هم یکی از بهترین هتل‌های این جزایر است که پانزده دقیقه یا بیشتر با دریا فاصله ندارد. این هتل دارای دو استخر است که یکی برای کودکان و یکی هم برای بزرگسالان است که در آن لذت ببرند. در این هتل زمین تنیس و تنیس روی میز دارد که با پرداخت کمی‌می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ال هتلیتو:

این هتل هم یکی دیگر از بهترین هتل‌های جزایر قناری است که امکاناتی نظیر تنیس روی میز، دوچرخه سواری، زمین تنیس، اینترنت رایگان، امکانات ورزشی و.. دارد و فاصله ی آن تا دریا سی و چهار کیلومتر است.

جزایر قناری
جزایر قناری

هزینه سفر به جزایر قناری اسپانیا

هزینه سفر به هر جایی در ماه‌های مختلف متفاوت است، مثلا در فصل بهار و تابستان که فستیوال‌های مختلفی در این کشور‌ها گذاشته می‌شود، بسیار قیمت بلیط‌های این تور‌ها گران است، اما در فصل‌های پاییز و زمستان در جزیره قناری زیاد سرد نیست و شما می‌توانید در این فصل‌ها به این جزیره سفر کنید و هزینه ی سفر به جزیره ی قناری زیادی فرقی ندارد.

دقت کنید که در حال حاضر هیج پرواز مستقیمی‌از ایران به سمت جزایر قناری وجود ندارد.

نکات مهم برای سفر به جزایر قناری اسپانیا

از  نکات مهم سفر به جزایر قناری این است که شما حتما با هواپیما سفر کنید، زیرا راحت ترین وسیله برای این سفر است و دقت کنید که فرودگاه‌های تنه ریف و گرن کاناری استفاده نکنید، زیرا بیشترین تعداد پرواز را دارند و یکی از شلوغ ترین فرودگاه‌های جزایر قناری است.

این جزیره دو فرودگاه دارد که یک از آنها رینا سوفیا است که سفر‌های کمتری دارد و نسبت به آن یکی فرودگاه خلوت تر است، از هر دوی این فرودگاه‌ها تاکسی و اتوبوس به تمام شهر‌های جزیره می‌رود.

همچنین پیشنهاد میکنیم با شرایط ویزای توریستی کانادا با آژانس بکتاش تراول  نیز آشنا شوید

آگهی در گلونی

کد خبر : 274831 ساعت خبر : 12:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات