افتتاح ۶ پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان، در هفته دولت ۶ پروژه شرکت آب و فاضلاب لرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مهندس کرم‌وند مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکردهای نظام می‌باشد از افتتاح پروژه‌های این شرکت در هفته دولت خبر داد که شش پروژه مهم در حوزه آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسند.

این پروژه‌ها شامل احداث ۲۴۰۰ متر لوله‌گذاری از خط انتقال مخزن خضر که قادر به تامین آب به میزان۱۰۰ لیتر در ثانیه است که با اعتبار ۷ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه به حفاری و تجهیز ۴ حلقه چاه جهت تامین آب منطقه دره گرم و کوی پارسیلون شهر خرم‌آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی همچنین با اعلام خبر افتتاح مخزن آب ۵۰۰۰ متر مکعبی خضر شهر خرم‌آباد بیان داشت که این مخزن با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

از دیگر پروژه‌های این شرکت خرید یک دستگاه بسته‌بندی آب با هدف مدیریت آب در حوادث غیرمترقبه با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال می‌باشد.

ایستگاه و خط انتقال چشمه گلستان مهمترین پروژه

ایشان مهمترین پروژه قابل افتتاح را ایستگاه و خط انتقال چشمه گلستان شهر خرم‌آباد دانسته که با افتتاح این پروژه که به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال می‌باشد که در این پروژه آب چشمه گلستان با دبی ۸۰۰ لیتر در ثانیه وارد تصفیه خانه آب شهر خرم‌آباد می‌شود.

وی در پایان ازدیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت احداث مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی کوی امام رضا(ع) با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال می‌باشد که با افتتاح این مخزن آب شرب قسمتی از شهر خرم‌آباد منطقه کوی طلاب تامین خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 3744 ساعت خبر : 6:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3744
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات