۰۹۶۲۹ شماره‌ای برای دریافت نقطه نظرات گردشگران

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سامانه اطلاع‌رسانی گردشگری کشور ۰۹۶۲۹، آماده دریافت نظرها و پیشنهاد‌های گردشگران است.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایرنا، زهرا احمدی‌پور روز جمعه در جریان بازدید از ستاد خدمات سفر الیگودرز در جمع خبرنگاران گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها، پذیرای نقطه نظرات شهروندان و گردشگران است تا بتوان اشکالات موجود را برطرف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیاری از نقاط گردشگری کشور ناشناخته‌اند لذا باید از طریق آموزش و معرفی، این مناطق را به مقصد گردشگران تبدیل کنیم. هم اکنون به منظور معرفی مقاصد جدید گردشگری، هفت منطقه گردشگری در کشور پیش بینی شده است.
 وی ادامه داد: با معرفی مقاصد جدید گردشگری می‌توان از تراکم گردشگر در برخی نقاط گردشگری جلوگیری کرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص برنامه‌های این سازمان در خصوص ساماندهی سفرهای نوروزی گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در سراسر کشور به ریاست استانداران تشکیل شده است و این ستادها برنامه‌های نوروز را ساماندهی می‌کنند.

وی افزود: در این ستادها هماهنگی‌های لازم با تمام دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران انجام می‌شود.

 از هیچ تلاشی برای مرمت آثار تاریخی دریغ نمی‌شود
 احمدی‌پور در خصوص ضرورت مرمت آثار تاریخی کشور گفت: حفظ و نگهداری میراث فرهنگی تکلیف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: باید به نحو شایسته میراثی که به ما رسیده را مراقبت و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم این وظیفه را به خوبی انجام دهیم طبق هماهنگی با ادارات کل میراث فرهنگی بحث مرمت و بازسازی را در قالب طرح های مختلف اجرا خواهیم کرد.

پایان پیام

 

کد خبر : 38030 ساعت خبر : 0:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38030
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات