هشدار: فیلم گرگ زخمی به شدت آزاردهنده است

هشدار: فیلم گرگ زخمی به شدت آزاردهنده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم نجات حیات‌وحش نوشته است : شاید اخیراً با ویدئویى تحت عنوان «رفتار خودخورى در گرگ‌ها» در تلگرام و یا اینستاگرام مواجه شده باشید. لازم دانستیم توضیح لازم را در این ارتباط با شما همراهان مطرح کنیم.

“رفتار خودخورى در گرگ ها” و سایر جانوارن وحشى آنطور که در ویدئو توصیف شده صرفا یک ترفند عوام‌فریبانه است. در سگ‌سانان و گربه‌سانان بزرگ چنین رفتارى در زمان بروز درد و یا سوزش شدید بر اثر برخورد گلوله یا ساچمه و یا اسیر شدن در دا‌ هاى دست یا پا گیر (اِسنِر snare) دیده می‌شود. گوشتخواران اندام دردناک را به امید رهایى از عامل درد گاز می‌گیرند.

هشدار: فیلم گرگ زخمی به شدت آزاردهنده است

همچنین در مواردى که عضو آسیب دیده دچار از کار افتادگى و قطع رشته‌هاى اعصاب و شریانات (نکروز necrosis) شده باشد در صورت تاب‌آورى در برابر خونریزى و عفونت ناشى از زخم، پس از مدتى اندام مصدوم توسط جانور قطع خواهد شد.

گرگى که در ویدئو با عنوان “گرگ خودخور” معرفى می‌شود قربانى حرکتى غیرانسانى و غیرقانونى است و احتمالا این ویدئو توسط مسبب این وضعیت تأسف‌آور ضبط شده است.

به نظر می‌رسد گرگ در تلاش است دست مصدومش را از شیئى که بدور آن پیچیده شده خلاص کند اما این مسئله محرز است که درد و یا سوزش شدید در این ناحیه نیز مزید بر علت در این رفتار شده است.

پایان پیام

کد خبر : 56493 ساعت خبر : 12:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56493
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات