جشنواره فرهنگی بلوط برگزار می‌شود

بعد از دو دوره برگزاری موفق جشنواره فرهنگی قوم بزرگ لر ( جشنواره فرهنگی بلوط) در دانشگاه تهران و استقبال بی‌نظیر لرتباران استان‌های مختلف، سومین جشنواره فرهنگی قوم لر اواخر آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدوحید موحدی، دبیر سومین جشنواره فرهنگی قوم لر گفت:

مفتخریم که اعلام کنیم با تلاش خستگی ناپذیر تیم برگزار کننده جشنواره و با همکاری معاونت فرهنگی و اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران، باردیگر افتخار میزبانی از همتباران‌مان را این‌بار که با نام جشنواره فرهنگی بلوط برگزار می‌گردد، خواهیم داشت.

وی افزود: جشنواره امسال کار خود را ۲۶ آذرماه با افتتاح بخش نمایشگاهی با هدف ارائه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، لباس و غذای محلی و… آغاز خواهد کرد و تا روز ۲۹ آذرماه، به مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ایشان ضمن دعوت از همه همتباران جهت حضور و بازدید از این رویداد فرهنگی اعلام کرد؛ همایش اختتامیه جشنواره که صحنه حضور نخبگان و شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و اجتماعی، هنرمندان و قهرمانان ورزشی، و هنرنمایی و اجرای زنده گروه‌های موسیقی از مناطق مختلف لرنشین و همچنین همراه با تجلیل از خیرین بزرگ قوم لر می‌باشد، از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 58628 ساعت خبر : 1:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58628
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات