خستگی به تن دختر قهرمان بروجردی ماند

خستگی به تن دختر قهرمان بروجردی ماند

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: نسرین موسیوند با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاراته به کشور بازگشت.

چقدر واژه‌هایی چون قهرمانی و مدال طلا برای ما سنگین است. چه افتخاری می‌آورد برای این بانوی لرستانی که با همه محرومیت‌های یک شهرستان کوچک به چنین جایی رسیده است.

اما گویی این محرومیت‌ها در هیچ مرحله‌ای پایانی ندارد. چرا که در مراسم استقبال نسرین موسیوند جز فرهاد داودوندی، خبرنگار بروجردی خبری از هیچکس نبود. واقعا که انتشار این خبر خنده‌دار است. مگر می‌شود قهرمان یک کشور در چنین سکوتی تجلیل شود؟ اینجاست که خستگی بر تن و جان این ورزشکار می‌ماند.

ناگفته نماند ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بروجرد منت بر سر ایشان نهادند و در یک پیام و با انتشار تصویری بزرگ از خودشان و تصویری کوچک از موسیوند و مدالش در گوشه پیام، این پیروزی را تبریک گفته و از ایشان به عنوان بانویی دلیر یاد کرده‌اند. قسمتی از این پیام هم به فرهنگ و تمدن و همان حرف‌‌های همیشگی ما راجع به خودمان اختصاص یافته است.

جالب این‌جاست هیچ‌یک از مردم بروجرد هم برای استقبال ایشان نیامده‌اند یا شاید خبر نداشته‌اند که بیایند.

اما غم بزرگ جای خالی مقامات مسئول است که رفتاری درخور منزلت و مقام ایشان نداشته‌اند. این دیگر نهایت بی‌توجهی است. فکر نکنم در هیچ کجای دنیا چنین برخوردی با ورزشکارانی که افتخار آفرین هستند بشود.

خستگی به تن دختر قهرمان بروجردی ماند

برای استان لرستان به لطف مسئولین محرومیت دامنه وسیعی پیدا کرده است. آن‌قدر که یک ورزشکار از ابتدایی‌ترین حقوق محروم است.

شرط می‌بندم اگر پای درد دل این قهرمان بنشینید از این‌که هچ حمایتی نشده شاکی است. این عدم حمایت تقریبا برای همه ورزشکاران صدق می‌کند.

پس سهم کسی که با همه سختی‌ها توانسته افتخار آفرینی کند باید خیلی بیشتر از یک نامه باشد. راستش را بخواهید این‌ رفتارها نشان می دهد برای لرستان داشتن و نداشتن قهرمان و انسان‌های مهم هیچ فرقی ندارد. درست مثل خیلی مسائل دیگر که برای مسئولان فرقی ندارد.

کاش کسی در شهر جار می‌زند مسئولان عزیز بخوابید که شهر امن و امان است…

پایان پیام

عکس‌ها از وبلاگ فرهاد داودوندی

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 58870 ساعت خبر : 1:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات