ارتقاء کیفیت شهربازی‌های استان

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:
روزنامه امروز را به مناسبت هفته استاندارد با خبرهای استاندارد آغاز می‌کنیم از تسنیم و فارس. اول اینکه مرضیه قنبریان، مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره استاندارد با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: تجهیزات بازی شهربازی‎ها از ابتدای سال ۸۴ مشمول رعایت استاندارد و ارتقاء کیفیت شده‎اند. در بازرسی‎های انجام شده از ۲۹ شهربازی استان، تجهیزات غیراستاندارد آنها شناسایی و پلمپ شده است.
ایشان همچنین خبری هم از دریافت گواهی استاندارد جایگاه‌های سی‌ان‌جی بروجرد داشت. مرضیه قنبریان صبح امروز به مناسبت هفته استاندارد گفت: تلاش می‌شود با ورود در حوزه‌های مختلف نسبت به استانداردسازی و ارتقاء کیفی تولیدات استانی و نظارت دقیق بر نحوه عملکرد در حوزه استانداردسازی در استان لرستان اقدام شود. جایگاه‌های سی‌ان‌جی بروجرد با بازرسی سازمان استاندارد لرستان به زودی گواهی استاندارد دریافت می‌کنند.

حالا خبری بخوانید از قوت غالب که مهر داشت. نورالدین درمنان، فرماندار پلدختر ظهر امروز در بازدید از نحوه کار نانوایی‌های شهرستان پلدختر در زمینه‌های مختلف بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان و بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذی ربط تاکید کرد. وی با بیان اینکه نان قوت غالب مردم است و در سبد خانوار نقش اساسی دارد گفت: در این راستا دستگاه‌های متولی برای کیفیت پخت و تولید آن نهایت تلاش خود را باید به کار گیرند و بهداشت و سلامت آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند.

امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی خبرهای خوبی از صادرات لرستان داشت. مهرداد غضنفری افزایش زنجیره‌های تولید را یکی از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و افزود: صادرات محصولات کشاورزی استان در سال ۹۲ حدود ۲۰ هزار تن بود که در سال ۹۳ به بیش از ۲۴ هزار تن رسید. رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه نسبت صادرات بخش کشاورزی به صادرات کل استان در سال ۹۳ حدود هشت درصد بود، اضافه کرد: این نسبت در سال ۹۳ به ۱۸ درصد رسید. غضنفری همچنین بیان داشت: میزان صادرات بخش کشاورزی استان در شش ماه اول سالجاری ۱۶ هزار و ۶۲۹ تن به ارزش ۱۲ میلیون دلار بوده است.

به نقل از فارس امروز طی حکمی از انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور اسدالله حیدری به عنوان رئیس جدید بهزیستی لرستان منصوب شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خبری از اختصاص اعتبار برای شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد داشت. فرزاد محمدی ظهر امروز گفت: شهرک صنعتی خرم‌آباد شماره دو که در کیلومتر ۱۰ محور خرم‌آباد – کوهدشت واقع است با مساحت حدود ۱۲۱ هکتار دارای دو فاز اول و توسعه است. خوشبختانه با توجه به اینکه پیش نیازهای اجرایی و سازه‌ای برای شروع عملیات اجرایی آسفالت در فاز دو از قبیل احداث کانال سیل بر، شبکه فاضلاب و ایجاد پل و جداول اتمام یافته این شرکت بلافاصله نسبت به پیمان سپاری پروژه اقدام کرده و امید است با اجرا و اتمام این پروژه یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق صاحبان صنایع مستقر در این شهرک محقق شود. پروژه روسازی و آسفالت معابر برای فاز توسعه بوده که طول آن حدود ۵.۲ کیلومتر بوده و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار و آغاز به کار شده است.

در هفته دهم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، عصر امروز، ۲۰ مهرماه، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، میزبان خونه به‌خونه بابل بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

به امید پیروزی در دیدارهای بعدی برای این تیم.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 6138 ساعت خبر : 9:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6138
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات