پیکر خبرنگار شبکه خبر فردا تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر که ساعت یک و نیم بامداد امروز ۲۱ مهر ماه به ایران بازگشت، قرار است فردا چهارشنبه ۲۲ مهر تشییع شود.
برادر خبرنگار شبکه خبر، سید محمودرضا حسینی درباره جزییات بازگشت پیکر سیدحمیدرضا حسینی به ایران گفت: بامداد امروز ۲۱ مهر ماه ساعت یک و نیم پیکر برادرم به همراه دیگر زائرانی که در فاجعه منا کشته شدند به ایران رسید.

وی ادامه داد: در آن زمان در تابوت‌ها را باز نکردند و ما فقط از روی عکس پاسپورت‌ها توانستیم پیکر‌ها را شناسایی کنیم. ما در حال حاضر پزشک قانونی هستیم و منتظریم مراحل قانونی طی شود.

حسینی در پایان درباره مراسم تشییع پیکر برادرش عنوان کرد: ساعت ۹ صبح فردا ۲۲ مهر ماه مراسم تشییع پیکر سیدحمیدرضا حسینی از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار می‌شود. همچنین مراسم یادبود وی نیز ساعت ۱۵: ۳۰ بعد از ظهر‌‌ همان روز در مسجد بلال صداوسیما برگزار می‌شود.

اتفاق تلخ‌ برای جامعه خبری در سال ۹۴ به حادثه دردناک منا باز می‌گردد که در آن اتفاق تلخ ۴۶۴ زائر ایرانی جان خود را از دست دادند که در بین آنها سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر قرار داشت، رخدادی که در ابتدای مهرماه سال‌جاری رقم خورد.

همزمان با شروع به کار شبکه خبر سیما در سال ۷۸ حمیدرضا حسینی فعالیت خبرنگاریش را آغاز کرد.

او خبرنگار فعال اقتصادی بود که به صورت تخصصی در حوزه های نیرو و انرژی انجام وظیفه می کرد. ۱۶ سال از عمر خدمت این خبرنگار پرتلاش و خستگی ناپذیر در حوزه های اجتماعی و اقتصادی صرف شد و سابقه درخشانی که همواره با پیگیری های مستمر و با انگیزه مثال زدنی همراه بود.

پایان پیام

 

 

 

کد خبر : 6189 ساعت خبر : 12:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6189
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات