مقام سوم کشوری بانوان کاراته‌کار

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

تیم کاراته بانوان لرستانی مقام سوم کشوری را کسب کردند. مهر نوشت در این رقابت‌ها بیش از ۲۰۰ کاراته کار حضور داشتند و این مسابقات به میزبانی کردستان و کامیاران برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم کاراته بانوان لرستان پس از تیم کردستان و کرمانشاه عنوان سوم کشور را به دست آورد. در این مسابقات مریم جعفری، فرزانه قوامی و فرشته شهبازی در رده بزرگسالان، مبینا لطیفی و حدیث شهبازی در رده جوانان و هانیه سپهوند در رده نوجوانان نشان طلا کسب کردند. همچنین آیلا نجم سهیلی در رده نوجوانان و مهدیس شمسی در رده نونهالان موفق شدند نشان نقره را به دست آورند. فاطمه موسوی، رضوان بهاروندی، آیدین همایی، هانیه شمس، سارا عبدی و پگاه عینی در رده نوجوانان و مبینا احمدی پور و آیدا شکری در رده نونهالان مدال برنز را کسب کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان امروز از خسارت سیلاب به لرستان خبر داد. مهر نوشت مهرداد غضنفری به خسارات ناشی از وقوع سیل‌های اخیر در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: برآورد خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی استان رقمی معادل ۶۹ میلیارد تومان در سطح استان است. وی بیشترین حجم خسارات بخش کشاورزی را به شهرستان کوهدشت مربوط دانست و بیان کرد: خسارات ناشی از وقوع سیل در این شهرستان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه خسارات وارده به بخش کشاورزی استان شامل همه زیر بخش‌های این حوزه است، افزود: بیشتر خسارات سیل در استان به زیر بخش دام با رقمی حدود ۲۲ میلیارد تومان مربوط می‌شود.

مهر خبری هم از پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به فرهنگیان این استان خبر داد. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به پیگیری‌های مقام عالی وزارت در جلسات هیت دولت اشاره کرد و گفت: بیشترین دغدغه وزارت آموزش و پرورش تسهیل عملیات بانکی در واگذاری اعتبارات و وام‌های کم بهره به فرهنگیان است. بیژن مقدم بیرانوند سرپرست امور شعب بانک ملی استان لرستان نیز در این دیدار از آمادگی بانک ملی برای اختصاص تسهیلات کم بهره به فرهنگیان خبر داد و گفت: شان و جایگاه معلمان بر هیچ شخص و دستگاهی پوشیده نیست و بانک ملی هم با اذعان به این جایگاه، تلاش می‌کند تا امکان بهره‌مندی فرهنگیان را از تسهیلات کم بهره فراهم کند.
مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری لرستان گفت: کمیته‌ای به‌ منظور بررسی ارتقاء امنیت اجتماعی در استان تشکیل شود تا بتوان از اطلاعات و آمار پژوهش‌ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه استفاده کرد.

طی خبری از فارس از طرف شورای نگهبان استان لرستان اعضای اصلی هیئت نظارت بر انتخابات پلدختر معرفی شدند. محمد عالی فضلی‌نژاد به عنوان مسئول نظارت بر انتخابات پلدختر و حجت الاسلام حسینعلی عالی‌پور، وحید رشیدی به عنوان دیگر اعضای اصلی شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات پلدختر انتصاب شدند.

امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خیبر میزبان تیم شهرداری اردبیل بود. خیبر که در رده هشتم جدول قرار داشت در فکر این بود که با کسب ۳ امتیاز این دیدار به اوضاع خود در جدول رقابت‌ها سر و سامانی ببخشد. این بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و تیم خیبر تا رده هفدهم جدول پایین آمد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 7839 ساعت خبر : 9:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7839
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات