مرز شلمچه رونق گرفت

روزنامه رویدادهای استان خوزستان را هر روز در گلونی بخوانید:

صدور گذرنامه برای زائرین اربعین حسینی

به گزارش تابناک رئیس تبلیغات اسلامی خرمشهر از اختصاص سهمیه ۶۰ درصدی برای صدور گذرنامه از استان خوزستان خبر داد.
حجت‌الاسلام عادل رویوران عصر امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد استانی اربعین حسینی (ع) در خصوص وضعیت مرز شلمچه اظهار کرد: اکنون در مرز شلمچه موقعیت‌هایی که فراهم شده امکان خدمت‌رسانی به زوار را ایجاد کرده است. با توجه به مشکلاتی که به واسطه سیل رخ داده در مهران به وجود آمد، رویکرد دولت این بود اکثر زوار به سمت استان خوزستان باشد. وی افزود: امسال طبق گفته‌های ریاست گذرنامه کشور ۴۰ درصد از سهم صدور گذرنامه به استان ایلام و ۶۰ درصد آن به خوزستان داده خواهد شد که از این ۶۰ درصد، ۷۰ درصد آن به خرمشهر و ۳۰ به مرز چذابه تعلق خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام رویوران عنوان کرد: روز ۲۸ آبان، مرز شلمچه از پل نو بسته می‌شود و ۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار از پل نو تا نقطه صفر مرزی قرار داده شده است.
وی بیان کرد: حرکت زوار به صورت چشمگیر از پنجشنبه هفته گذشته همزمان با نصب دومین پرچم بزرگ اسلام که پرچم خدمت‌رسانی به زوار در نقطه صفر مرزی است، آغاز شده است.

نشت گاز و انفجار در اهواز

انفجار مهیب در پردیس اهواز موجب شد مردم سراسیمه به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی خبرگزاری برنا، ساعت ۲۱:۳۰انفجار مهیب که ناشی از نشت گاز در منطقه پردیس اهواز بود ضمن اینکه باعث آتش گرفتن یک ساختمان ۴ واحدی و یک خانه ویلایی شد مردم اهواز را سراسیمه راهی خیابان ها کرد.

گفته می شود بر اثر این انفجار تا این لحظه یک نفر کشته شده است.

خبر تکمیلی: خبرنگار خبرگزاری برنا در اهواز دقایقی قبل گزارش داد شایعات مربوط به فوت ۶ نفر در این حادثه صحت ندارد و تا این لحظه تنها یک نفر جان باخته است.

نوبخت؛عرض ارادت رییس جمهور و جبران محبت‌های مردم خوزستان

نوبخت: امیدواریم بتوانیم محبت‌های مردم خوزستان را جبران کنیم
معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات، صمیمیت و محبت مردم خوزستان به کشور را بر اساس مصداق ‘هل جزاء الاحسان الا الاحسان’ با احسان و پشتکار جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، محمد باقر نوبخت، صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفر امروز به خوزستان، عرض ارادت و محبت شخص رئیس جمهور و هیئت دولت به مردم با فرهنگ و متدین این استان است.

وی ادامه داد: اجرا و پیشرفت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری از طرح‌ها و پروژه‌های مورد تاکید دولت و شخص رئیس‌جمهور است و در همین خصوص پیرو صحبت‌ها و سفر استانی دکتر روحانی به خوزستان، امروز از نزدیک این طرح مهم کشاورزی مورد ارزیابی قرار خواهد.

پایان پیام

گزارش گر: زهرا ثمندری

کد خبر : 8459 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8459
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات