ناموس را ضبط نکنید

صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی: به فکر کتابفروشی‌های در حال تعطیلی باشیم.
رفیقی داشتم کتاب‌فروشی داشت و داشت می‌رفت زندان. الان فلافل‌فروشی دارد و صبح‌ها می‌رود پاتایا ماساژ می‌گیرد برمی‌گردد. به فکر چه باشیم دقیقا آقای رئیس؟

همشهری: ۱۸۳۳ اتوبوس به جای وام خودرو.
این روز‌ها همه داریم این رقم را تبدیل می‌کنیم ولی خداوکیلی دولت هر جا خرجش می‌کرد می‌گفتیم کاش جای دیگر خرج می‌شد. انصافا دولت آن را در بد‌ترین جا خرج کرد اما مردم هم سنگ‌تمام گذاشتند و کاری کردند کارستان. یعنی خودروخر‌ها همه خودرو‌ها را خریدند.

ب. ز: ۱۷ روز دیگر یک میلیارد یوروی بانک مسکن توقیف می‌شود.
شاید شما یادتان نباشد اما ۱۳۷۷ که دادگاه کرباسچی از تلویزیون پخش می‌شد ما تخمه می‌خریدیم و پای دادگاه می‌نشستیم و لذت می‌بردیم. کاش فیلم دادگاه ب. ز هم پخش بشود چون این دادگاه خیلی هیجان‌انگیز است و اصلا با دادگاه آقای کرباسچی قابل مقایسه نیست. یعنی ویژگی‌هایی دارد که خاص است و پخش شدن آن می‌تواند به تولید بیشتر تخمه در کشور و حمایت از قشر تخمه‌ساز منجر شود.

‌مجید یکی از متهمان دستگیر شده در طرح پلیس آگاهی است. او متهم سابقه‌داری است که قبل از این ۲۷ بار به زندان رفته است. وی در بیشتر جرائم خود در پوشش مأمور پلیس از شهروندان اخاذی و زورگیری کرده است. این متهم که تا سوم راهنمایی بیشتر سواد ندارد، قوانین جزایی و کیفری را حفظ است.
خب این بنده خدا را که قوانین جزایی و کیفری را از بر است استخدام کنید تا دست از دزدی بردارد.‌ ها؟

خبر آخر درباره آن پسری است که دو روز بود چیزی نخورده بود.‌‌ همان که مدعی شده بود که آن عکس‌های آن‌چنانی عکس‌های خانوادگی‌اش بوده‌اند.‌‌ همان که خودش به پلیس فتا هم شکایت کرده بود. حالا گویا خودش به عنوان متهم دستگیر شده است و آن عکس‌ها هم خانوادگی نبوده‌اند و مربوط به ناموس ملت بوده‌اند. به هر حالا الان نروید سرچ کنید و عکس‌ها را ببینید. آن عکس‌ها به هر حال خصوصی هستند. به جای این کار بروید گوشی خودتان را از لوث عکس‌های ناموسی پاک کنید. من نمی‌دانم این نسل جدید چرا از همه کار‌هایش عکس و فیلم تهیه می‌کند. مگر ما در دهه شصت ببخشید گاهی جوانی نمی‌کردیم. کی از جوانی کردنمان عکس گرفتیم؟

رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna. ir

کد خبر : 8511 ساعت خبر : 8:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8511
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات