حق بدی برای کارکنان دولت

روزنامه رویدادهای استان خوزستان را هر روز در گلونی بخوانید:

حق بدی آب‌و‌هوا باید برای کارکنان خوزستانی افزایش یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: به علت مشکلات بی‌شمار زیست محیطی در خوزستان، حق بدی آب‌و‌هوا باید برای کارکنان خوزستانی افزایش یابد.

امید حاجتی شامگاه سه‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی خوزستان در حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور عنوان کرد: متاسفانه هیچ تفاوتی بین کارمندان خوزستان و سایر مناطق کشور وجود ندارد. شرایط تعلق گرفتن حق بدی آب‌و‌هوا باید برای همه کارمندان خوزستانی اجرا و میزان اعتبار در این خصوص افزایش یابد. خبر را از اینجا بخوانید.

بارندگی‌های خوزستان و هشدار مدیریت بحران

بارندگی از روز سه‌شنبه (دیروز) شروع شده و تا اوایل پنجشنبه هفته جاری همراه با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه و مواج شدن خلیج فارس طی مدت مذکور با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و مواج شدن خلیج فارس در این مدت پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وقوع بارندگی در سطح استان در اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران خواستار تمهیدات لازم شده است.

همچنین با اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه صیادان، لنج داران، صاحبان قایق‌های موتوری، بیماران تنفسی، کشاورزان، دامداران، عشایر، ساکنان مناطق در معرض خطر خواستار رعایت نکات ایمنی شد. متن خبر را از اینجا بخوانید.

استاندار خوزستان:خوزستان ملی‌ترین استان است.

نبض خوزستان بزند، نبض ایران خواهد زد / طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای ۱۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان گفت: خوزستان ملی‌ترین استان است خون ملی در خوزستان به زمین ریخته، چرا که از گوشه گوشه این سرزمین در این استان خون داده‌اند . اگر خوزستان عزتمند باشد، ایران عزتمند است و اگر نبض خوزستان بزند نبض ایران خواهد زد. خبر را بخوانید.

پایان پیام

گزارش گر: زهرا ثمندری

کد خبر : 8539 ساعت خبر : 11:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8539
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات