موسوی‌لاری خودش خودش را زد

خبر اول امروز درباره حاشیه‌های سخنرانی آقای موسوی‌لاری در قرچک است که برخی قصد بر هم زدن این همایش قانونی را داشته‌اند. استاندار تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران را مسئول رسیدگی و پیگیری سریع حادثه قرچک کرده است اما برخی می‌گویند هر اتفاقی در قرچک افتاده است تقصیر محافظ موسوی‌‌لاری بوده است و تجمع مردمی در بر هم زدن مراسم کاملا خودجوش بوده است و گاز اشک‌آور را هم خودشان زدند. حتی گفته‌اند حمله به آقای موسوی‌لاری کار خودشان بوده است. حالا معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران قرار است چه چیزی را رسیدگی کند ما نمی‌دانیم. چون در نهایت اگر حضور تندروها را هم بپذیرند می‌گویند موسوی‌لاری به تندروها پول داده است بیایند جلوی او تندروی کنند.

اما از «هفت صبح» بخوانید که نوشته است: «سلطان غم تلویزیون» و از تلخی گزنده و حجم غم و غصه در سریال‌ها انتقاد کرده است.
البته فقط تلویزیون نیست که سلطان غم است. سینما هم همین طور است. من خودم هنوز باور نمی‌‌کنم که پایان فیلم «قندون جهیزیه» خوب و شاد تمام شد. یعنی هر بار خندان رفتیم سینما مثل برج زهرمار بیرون آمدیم. کلا این‌روزها همه غم تولید می‌کنند و اگر کانال‌های جک تلگرام نبود می‌مردیم از غصه.

رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه معیارشناسایی لوکس بودن خودرو از حجم موتور باید به قیمت آن تغییر کند، عنوان کرد: در سال ۹۳ معادل ۷۱۱ خودرو لوکس به کشور وارد شده است.
معیار شناسایی خودور لوکس را قالپاق هم بگذارید باز چیزی از لوکس بودن خودرو به ما نمی‌رسد.

رئیس سازمان بهزیستی عنوان کرد: مردم از قانون جدید فرزندخواندگی استقبال نکردند.
مردم تازه از وام ۲۵ میلیونی فارغ شده‌اند و وقت برای این سوسول‌بازی‌ها ندارند چون کمین کرده‌اند برای وام بعدی.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد: راه‌اندازی شبکه «شاد» تا پایان سال.
اگر با شبکه قرار بود شاد بشویم تا الان شاد شده بودیم. برای شاد شدن واقعی مقداری پول، کمی مسکن، یک ذره شغل نیاز است وگرنه برای شاد شدن نیاز به شبکه نیست. شما بیا پشت شمشادهای پارک محل تا با کمترین هزینه شادت کنن بروی روی هوا برای خودت.

شناسایی چند پزشک در بین کارتن‌خواب‌ها!
این‌طور وضعی: مادر برو ببین این کارتن‌خوابه مُهرش رو آورده؟ داروهام تموم شده، دفترچه رو بده برام بنویسه.

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

کد خبر : 8705 ساعت خبر : 8:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8705
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات