کارواش در گلال خرم‌آباد افتتاح شد

به هرحال یک گلال پهن شده این وسط و هرکس باید به اندازه خودش از آن بهره ببرد.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: یکی از مزیت‌های زیبایی‌های طبیعی در لرستان مصارف شخصی است. یعنی چه؟ یعنی این‌که مثلا از آب رودخانه خرم‌آباد برای شست‌شوی ماشین‌ها استفاده می‌کنند. درست است که می‌گویند در مصرف آب صرفه‌جویی کنید ولی دیگر دلیل نمی‌شود ما از آب رودخانه هم صرفه‌جویی کنیم. حساب این آب با آن آب سواست.

به هرحال یک گلال پهن شده این وسط و هرکس باید به اندازه خودش از آن بهره ببرد.

می‌دانید، برخی مردم در کشور اصولا اعتقادی به کارواش و این سوسول بازی‌ها ندارند و حق خود می‌دانند که از هر آبی برای شستن استفاده کنند.

اصلا همین که آدم لگن را پر آب می‌کند و می‌ریزد روی ماشین، یک احساس غروری دارد که نادر از فتح هند نداشت. تازه لنگ‌هایی که پشت چراغ قرمز می‌خریم چه؟ بالاخره باید استفاده‌ای داشته باشد یا نه؟

آدم با خیال آسوده پاچه‌هایش را بالا می‌زند و شروع به شستن ماشینش می‌کند. مثلا اگر چنین کاری جریمه داشت که دیگر ما نمی‌توانستیم با این فراغت خیال کارمان را انجام دهیم.

شاید به خود بگویید حالا  مگر چه شده است؟ یک نفر یک ماشین را در گلال خرم‌آباد شسته است.

اما شما بهتر از من می‌دانید که اگر جلوی همین یک نفر گرفته نشود ممکن است به‌زودی شاهد صف‌های طولانی شستن ماشین در رودخانه باشیم.

رودخانه خرم‌آباد یا گلال خرم‌آباد مدت‌هاست که نیاز به توجه دارد اما اگر هم کسی بخواهد به آن توجه کند نیاز به بودجه کلان دارد که در لرستان چنین کاری بدون حمایت از مرکز و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.

پایان پیام

کد خبر : 88863 ساعت خبر : 3:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88863
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات