طبق قاعده دست هم را بگیرید

محسن هاشمی: خبرهای خوبی به گوش می‌رسد.
برای که؟ برای شما سیاست‌مداران یا برای مردم؟

اجرای ارکس‌تر سمفونیک تهران در مجموعهٔ ورزشی آزادی لغو و اعلام شد که دلیلش این است که تقریبا نیمی از نوازندگان این ارکس‌تر را زنان تشکیل می‌دهند.
از لغوکنندگان این کنسرت تشکر می‌کنیم. به امید روزی که زنان کشور به جای مطربی در خانه بنشینند و کارهای خانه را انجام بدهند و بدون اجازه شوهر موسیقی هم گوش ندهند چه رسد به اینکه زبانم لال ساز هم بزنند. اصلا زن مگر می‌تواند ساز بزند؟ زن ‌‌نهایت بتواند ساز شوهرش را تمیز کند.

همشهری: افزایش نیم میلیونی ظرفیت اتوبوس‌رانی با ۱۰ درصد وام خودرو
یعنی شما اگر یک تیتر این‌طوری درباره مسکن مهر پیدا کردید به من خبر بدهید. این پولی که دولت برای وام خودرو خرج کرد در برابر پولی که برای مسکن مهر خرج شد مثل میزان دارایی من است در برابر دارایی ب. ز.

«کلنل» فروشی در خیابان‌های پایتخت
هی چیزی که قدغن بشود می‌رود توی پیاده‌رو یا زیرزمین یا خرپشته. البته بعضی چیز‌ها باید قدغن باشند اما واقعا جای برخی چیز‌ها توی پیاده‌رو یا زیرزمین یا خرپشته‌اس.

در سایت خفت‌گیری موارد خفت‌گیری به سه دسته خفت‌گیری، خفت‌گیری با قمه و کیف‌قاپی تقسیم شده و کاربران بدشانس سایت می‌توانند تجربه خفت‌گیریشان را شرح دهند و مکان آن را برروی نقشه ثبت کنند.
البته این سایت فیلتر شده است ولی شما مثل ماه که پشت ابر نمی‌ماند، پشت فیلتر نمی‌مانید، پس بروید یک سری بزنید به خفت‌گیری.

مهر: «معمای شاه» فضای دراماتیک ندارد.
گریم که دارد؟ ندارد؟

عضو شورای عالی فضای مجازی: ایرانی‌ها روزانه یک ساعت و نیم بازی ویدئویی انجام می‌دهند.
با این حساب رفقای من جزو ایرانی‌ها به حساب نمی‌آیند چون روزی ۲۴ ساعت کلش بازی می‌کنند.

سمن‌ها وارد‌ گود ازدواج شدند.
با این ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج نه فقط سمن‌ها که همه باید وارد گود ازدواج بشویم، دست این جوان‌ها را طبق قاعده بگذاریم توی دست هم. طبق قاعده البته. فردا نروید دست هم را الکی بگیرید و بگویید در چیزنا نوشته بودند.

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

کد خبر : 9210 ساعت خبر : 7:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9210
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات