شستن ماشین با آب خوردن

برخی با آب خوردن ماشین و مغازه و خیابان را می‌شویند. شستن ماشین با آب خوردن.

پایگاه خبری گلونی، سارا بوذرجمهری: به خاطر کیفیت ماشین‌ تولید داخل، حالا شما بگیر آلوده‌ نکردن هوا، ماشین شخصی نخریدم و یه چند مدتیه تصمیم گرفتم تو پیاده‌‌روی‌ها هندزفری هم تو گوشم نذارم و بیشتر به دور و اطرافم و آدم‌های شهر دقت کنم.

متوجه شدم بعضیا علاقه شدیدی به بازی آب‌پاشی دارن. یعنی داری راه می‌ری یهو یه‌ نفر با شلنگ آب داره خودش و خیابون و خلاصه شما رو هم آب‌پاشی می‌کنه.

جهت سازنده‌بودن در اجتماع تصمیم گرفتم به این دسته از برخی‌ها! موضوع صرفه‌جویی رو خودجوش یادآوری کنم. مثلا همین امروز.

از خونه به مقصد کار بیرون میام و در طول مسیر از کنار سبزی‌فروش محل رد می‌شم که در نهایت دقت داره سبزی‌های روی زمین ریخته رو با فشار آب هدایت می‌کنه به سمت جوب.

سلام و احوال‌پرسی و این حرفا بعدش یادآور می‌شم که مخترعین عزیز خیلی وقته وسیله‌ای بنام جارو رو اختراع کردن که به درد همچین مواقعی می‌خوره! فقط نگاهم کرد و فکر کنم اون کلمات قصار رو تو دلش نثارم کرد ولی تهش خدا رو شکر با طمانینه شیر آب رو بست.

شستن ماشین

کارم رو انجام می‌دم و موقع برگشت به خونه دو عدد جوان رعنا رو می‌بینم که دارن با عشقی وصف‌ناپذیر موتورشون رو که کلی کف‌مالی کردن با آب مغازه شستشو می‌دن.

سلامی می‌کنم و کاربرد یک عدد پارچه یا ابر به اضافه یک سطل آب رو یادآور می‌شم.

اون هیکل ورزشکار یه سر بلند می‌کنه و داره اون جوری نگاهم می‌کنه که رفیقش زودتر توضیح می‌ده که اولین‌باره و ما خودمون ته صرفه‌جویی هستیم و این حرفا و خلاصه یه جوری هم موتور رو آب‌پاشی می‌کنن و هم جواب بنده رو می‌دن!

با خودم فکر می‌کنم که من یکنفر روزی دوتا ازینا ببینم پس الان کل شهر یا کشور چه خبره که یهو چشمم می‌افته پای درختچه توی پیاده‌رو که یه عالمه یخ بجای ریخته‌شدن توی جوب دارن شرفتمندانه اون موجود رو آبیاری می‌کنن.

آب دادن به درخت با یخ
آب دادن به درخت با یخ

حالم جا اومد. فوری عکسی به یادگار می‌گیرم که بدونم تو این بهشت اصلا تنها نیستم. هستن کسانی که اینقدر وخامت اوضاع رو درک کردن که از یخ اضافه هم تو این بی‌آبی نمی‌گذرن.

پایان پیام

کد خبر : 94492 ساعت خبر : 0:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94492
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات