خنداننده شو به روایت آمار آپارات گلونی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تب خنداننده شو در برنامه خنداونه این روزها دوباره فراگیر شده‌است. پایگاه خبری گلونی در صفحه آپارات خود از صفحات پرطرفدار و مرجع تماشای این برنامه بوده‌ است. این اینفوگرافی‌ها به چند نکته اشاره می‌کند که آنها را بررسی می‌کنیم:

در گروه اول، اجرای ساره رشیدی از گروه رامبد جوان با موضوعی درباره شرکت در کلاس‌های مثبت اندیشی پرطرف‌دارترین بوده است.

و ابوطالب حسینی از گروه پانته‌آ بهرام درباره تعارف با سبک خاطره گویی در رده دوم، رضا نظری با اجرایی درباره فیزیک و چهره از گروه اشکان خطیبی در رده سوم بازدیدهای آپارات و مهسا آقادادی از گروه فرهاد آییش با موضوع درباره تفاوت‌گذاری والدین بین فرزندان در رده چهارم بازدیدهای آپارات گلونی قرار گرفت.

گروه اول خنداننده شو
گروه اول خنداننده شو

در گروه دوم محمد جواد رضایی از گروه رامبد جوان با موضوعی درباره اثرات لرزش دست روی زندگیش با سبک خاطره‌گویی در رده اول پربازدیدهای آپارت قرار گرفت.

و رده‌ دوم به سهیل غلامرضاپور از گروه اشکان خطیبی و با موضوعی در دو بخش شباهت ظاهری به مادرش و حضور در یک کلاس شعر دوم پربازدیدها اختصاص یافت. بیتا پورحسینی ازگروه پانته‌آ بهرام با خاطره گویی از پدربزرگش و تفاوت نسل‌ها سوم و امیرحسن یوسفی از گروه‌فرهاد آییش با موضوعی درباره انواع و اقسام سریال‌ها و فیلم‌ها در ردیف چهارم پر بازدیدهای آپارات قرار گرفت.

گروه دوم خنداننده شو
گروه دوم خنداننده شو

در شب سوم و گروه سوم وحید رحیمیان از گروه فرهاد آییش با موضوع حول نقص‌ بدنی اول پربازدیدهای آپارات گلونی شد.

رقابت در این گروه بسیار فشرده بود. ناصر محبی با موضوع دعوا از گروه پانته‌آ بهرام دوم و امیرحسین قیاسی با طرح موضوعی با محوریت فقر از گروه رامبد جوان سوم و ایمان خرمی‌زاده از گروه اشکان خطیبی با موضوعی درباره دروغ چهارمین نفر پربازدیدهای آپارات گلونی شدند.

گروه سوم خنداننده شو
گروه سوم خنداننده شو

در گروه چهارم علی صبوری با موضوعی درباره مشکلاتش با پدرش با تم خاطره‌گویی از گروه فرهاد آییش اول شد،

محمد متین نصیری از گروه اشکان خطیبی با موضوع انشا دوم و آیت بی‌ غم با موضوع لاغری از گروه رامبد جوان سوم و محمدحسن دژآهنگ فوبیا و حساسیت از گروه پانته‌آ بهرام چهارمین نفر پربازدیدهای آپارات گلونی شدند.

گروه چهارم خنداننده شو
گروه چهارم خنداننده شو

بدیهی است که میزان بازدید ویدئوها در آپارات گلونی و یا دیگر سایت‌ها و پایگاه‌ها؛ فقط یک ملاک برای ارزش‌گذاری است. یعنی زیاد دیده شدن یک استندآپ کمدی دلیل محکمی بر کیفیت آن نیست.

اما میزان بازدید می‌توانند یک مصداق برای ارزش‌گذاری باشد.

به آپارات گلونی بروید و استندآپ‌ها را ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 96809 ساعت خبر : 2:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96809
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات