فرار مالیاتی پزشکان را به راحتی گزارش بدهید

فرار مالیاتی پزشکان را از طریق شماره تلفن ۱۵۲۶ و یا سامانه رسیدگی به شکایات به آدرس www.intamedia.ir به سازمان امور مالیاتی کشور گزارش کنید.

پایگاه خبری گلونی‌، مهدیسا صفری‌خواه: محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: اطلاعات درآمدی پزشکان از طریق سامانه‌های اطلاعاتی نظام مالیاتی از جمله حساب‌های بانکی آنان در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دارد. ۵۰۰ پرونده پزشکان که با درآمد بالا مورد حسابرسی خاص و مبتنی بر اطلاعات سامانه‌های طرح جامع مالیاتی سازمان امور مالیاتی واقع شدند و میانگین مالیات اعلام شده توسط پزشکان با درآمد بالا حدود ۱۷ میلیون تومان برای هر نفر بود در حالی که مالیات واقعی آنها بالغ بر ۷۶ میلیون تومان تعیین و تشخیص داده شده است.

فرار مالیاتی پزشکان

وی در پایان ضمن تشکر از مردم که نسبت به معضل فرار مالیاتی پزشکان بی‌تفاوت نبودند، از آن‌ها خواست در صورت مشاهده مواردی که مصداق فرار مالیاتی است، آن را از طریق شماره تلفن ۱۵۲۶ و یا سامانه رسیدگی به شکایات به آدرس www.intamedia.ir به سازمان امور مالیاتی کشور گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که این اطلاعات موجب برخورد جدی‌تر با فراریان مالیاتی و گسترش عدالت مالیاتی است.»

معضل کارتخوان نداریم حل

امیدواریم اقداماتی از این دست باعث بشه؛ معضل کارتخون نداریم تو مطب‌ها پزشکان؛ آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی حل بشه. باز زیرمیزی رو می‌شه یه‌جوری پرداخت کرد که کسی شک نکنه اما دیگه ویزیت رو باید کارت کشید.

تکنیک بومی حل معضل زیرمیزی

 هرچند که از اتاق فرمان اشاره می‌کنن معضل زیرمیزی پزشکان هم قبلاً حل شده؛ الان به‌صورت نقدی یا کارت‌به‌کارت به کارت همسرشون یا حساب ارزی بچه‌شون باید واریز بشه یا تا قبل از اینها هم زیرمیزی نبود؛ لای دفترچه‌ای بود از اونجا که دفترچه سلامت بعضی‌هامون به کل باطل شده؛ برای گرفتن وقت عمل باید به پی‌وی منشی مراجعه کنیم و حواسمون به استیکرهامون هم باشه. اگر صلاح بدونن؛ یکی یکی دایرکت‌ها رو چک می‌کنن و جواب می‌دن.

اختلاسگران و معضل فرار مالیاتی

معضل فرار مالیاتی فقط مختص این اقشار نیس؛ باید یه طرحی تصویب بشه که اونی که اختلاس می‌کنه لااقل مالیاتش رو بده. شما دقت کنی می‌بینی یه دوسیب نعنا می‌زنی باید ۴ درصد ارزش افزوده و مالیات بدی؛ بعد طرف سه هزار میلیارد زده؛ یه دکل خورده یه‌جوری هم فرار می‌کنه که فرارهای مالیاتی قبل از اون سوتفاهم بود.

ورزشکاران و معضل فرار مالیاتی

 اون ورزشکاری رو در نظر بگیرین که روی کاغذ دو میلیارد قرارداد بسته و باشگاه برای رضایت یک میلیارد وهشتصد هزار تومنش رو می‌ریزه به حساب ارزی پسر مدیر عامل باشگاه و طرف برای دویست میلیون ۴ سال که هر جوری حساب کنی؛ پول سوالاریم و دور دور تو خارج و قسط پنت هاوسش هم نمی‌شه باید مالیات بده. مورد داشتیم فوتبالیست لژیونر به یارانه‌اش وابسته بوده و هنوز دلش رو نداره انصراف بده ازش!

اون‌وقت پاراللمپیکی هم مدال می‌گیره هم مالیاتش رو از روی سکه‌هایی که قراره بهش بدن کم می‌کنن؛ پول تمرینش رو هم از فروش فلافل به دست میاره. اینجاست که باید به مسئولین بگیم داداش داری اشتباه می‌زنی!

پایان پیام

کد خبر : 98833 ساعت خبر : 3:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات