مردم ایران و ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا

پایگاه خبری گلونی،‌ مهدیسا صفری‌خواه: پرونده ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا پر از حاشیه‌های عجیب‌وغریبه.

از لایوی که پاش به شبکه‌های خارج از کشور هم باز شد تا استوری با پلنگ‌های خسته خارجی. حتا یکی از این پلنگ‌ها اونقدر خسته بود که تماشاچی‌های لایو شاسا سبحانی هم متوجه اوج خستگی‌اش شدن.

پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا

به‌نظر می‌رسه ریچ‌کیدزهای قبل از ایشون سوتفاهمه. شما وقتی یه سر به صفحه اینستاگرامش بزنی می‌تونی اون رو با نمونه‌های خاری چون «دن ـ ب» هم مقایسه کنین.

یک ژن خوب که امروز برای همه ما آرزوی مردن کرد چون نه به‌جایی وصل هستیم نه در ادبیات او بلدیم کار کنیم که البته این کار کردن در ادبیات ما مفاهیم دیگری داره که با کلید واژه‌هایی مثل ارقام نجومی و درآمد بیت‌المال و ژن خوب و می‌شه معادلش رو پیدا کرد.

ساشا سبحانی سرگردان بین دو هویت

او یک دو قطبی بای‌پلاره البته در خوشبینانه‌ترین حالت. اون در بین دو هویت رانتی و اونچه از زندگی توقع داره گیر افتاده. شبکه بزرگی از سلبریتی‌ها از دوستان نزدیکش هستن که حتا حواشی زندگیشون هم تمی شبیه او داره.

تماشاگران همیشه در صحنه

در یکی از فیلم‌های صفحه‌اش بعد از کل‌کل لفظی با مجری من‌وتو خیلی نمادین همراه یه پلنگ خسته سوار ماشین مولتی میلیون دلاریش می‌شه و تو افق محو می‌شه. سناریوهای عجیب و پیوسته همواره تماشاچی داره که بعضی‌ها با فحش خودشون رو تخلیه می‌کنن و بعضی‌ها در هر حالتی حامیش هستن.

هشتگ ادب فرزندت کجاست

بعد از ناکامی ده بر هیچ ملت تو هشتگ فرزندت کجاست؛ او عصاره همه فضایل ژن خوب‌ها بود؛ بی‌ادب؛ جسور؛ با اعتماد به نفس کاذب که از بالا و پایین رفتن ارز به‌دست آورده.

اون می‌تونه همون پسر بد ژن خوب‌ها باشه که مسئولین روزی صدبار خدا رو شکر می‌کنن که بچه‌هاشون مثل اون نشده؛ حتا بعضی‌هاشون هنوز هم ترجیح می‌دن بچه‌ها کلید صندوق ملی جایی رو کش برن ولی رل مدل زندگی‌شون مثل اون نباشه.

پدران مسئول؛ نصیحت کنند

می‌خوام همین‌جا از همه مسئولین بخوام که به‌جای هشتگ زدن و آمار دادن فرزندشون به ملت؛ دو کلمه خصوصی تو پی‌وی و دایرکت باهاش حرف بزنن که تو دو حالت اظهار فضل نکنه اون‌هم جوری که نشه جمعش کرد؛ اول تو رختخواب؛ دوم وقتی خیلی‌های هستن. البته رونوشت مبسوط این توصیه در وهله اول باید برسه دست آقای سفیر سابق ایران در ونزوئلا!

توضیح گلونی:

سفیر اسبق ایران در ونزوئلا: تلاشم برای هدایت پسرم ناموفق بوده است.

سبحانی:محمدرضا ۳۱ ساله، فرزند اینجانب است اما از نظر روش و منش زندگی و عقاید متفاوت بوده و همه تلاش من برای هدایت وی ناموفق بوده است.
ارتباط ما با هم به کلی قطع شده و لذا وی مسئول عملکرد خودش می‌باشد که مورد تأیید و حمایت من نیست.

پایان پیام

کد خبر : 99184 ساعت خبر : 10:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99184
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

نون حلال بدین به بچه هاتون نمی خواد ازشون اعلام برائت کنیین