یوزپلنگ در نمای نزدیک

یوزپلنگ در نمای نزدیک

روز گذشته، ۱۸ اردیبهشت ۹۴ نمایشگاه عکس یوزپلنگ ایرانی با نمایش آثار منتخبی از یوزپلنگ ایرانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در روز افتتاحیه نمایشگاه که با استقبال بسیار خوب علاقمندان و اعضای انجمن صورت گرفت، علاوه بر نمایش عکس‌ها در مورد وضعیت یوزپلنگ ایرانی و حیات وحش کشور گفت‌و‌گو شد. همچنین حاضران فیلم‌های ساخته شده توسط انجمن یوزپلنگ ایرانی را تماشا کردند که درباره زندگی یوزپلنگ ایرانی و نحوه پایش و رصد این گونه نادر تهیه و تولید شده است.

حضور چهره‌های مطرح هنری و صنعتی در کنار کودکان، از نکات جالب توجه در مراسم افتتاحیه بود. فراخوان این نمایشگاه در اسفند ۱۳۹۳ انجام شد و در مجموع ۳۰۹ عکس متعلق به ۳۱ عکاس به دفتر انجمن ارسال شد. عکس‌ها طی سه مرحله توسط سه تن از عکاسان و هنرمندان برجسته کشور داوری شدند و در ‌‌نهایت ۱۶ اثر برای نمایش در گالری انتخاب شد. هم چنین عکس «آرش» برنده عکس دوربین‌های تله‌ای مجله BBC Wildlife به عنوان هفدهمین اثر برگزیده شد.

یوزپلنگ در نمای نزدیک

آقایان علی حسن‌پور، امید طاری فرد، علی محمدی، علی کریمی، بهنام قربانی، مرتضی اسلامی دهکردی و حسین احمدی کرمانشاهی عکاسانی هستند که عکس‌های آن‌ها در حمایت از یوزپلنگ ایرانی در این نمایشگاه به نمایش در آمده است و عواید فروش آثار، صرف فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی انجمن یوزپلنگ ایرانی خواهد شد.

نمایشگاه عکس یوزپلنگ ایرانی تا چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در گالری ۲۶ تهران دایر است. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به نشانی گالری مراجعه کنند. نشانی گالری: تهران، خیابان لواسانی شرقی (فرمانیه)، بعد از دیباجی شمالی، خیابان سلمان‌پور ظهیر (سنبل)، شماره ۲۶، زنگ سوم، گالری ۲۶ تهران. تلفن گالری: ۲۲۲۸۷۵۴۷

پایان پیام

DSC02005 DSC01990 DSC01978

کد خبر : 414 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=414
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات