یک نمایشگاه متفاوت در تهران

نمایشگاه نقاشی سه خواهر افغان در تهران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در فرهنگ‌سرای ملل واقع در بوستان قیطریه برپا می‌شود ساعت بازدید از نمایشگاه هر روز ۱۵ الی ۲۰ است.

پایان پیام

فرهنگسرای ملل یکی از فرهنگسراهای فعال در شهر تهران است. این فرهنگسرا در بوستان قیطریه واقع شده‌است.

ساختمان کاخ قیطریه که اکنون از آن به عنوان فرهنگسرای ملل یاد می‌شود توسط میرزا علی‌اصغر اتابک در زمان قاجار ساخته شده‌است.
این عمارت در سال ۱۳۷۲ توسط شهرداری تهران خریداری و بازسازی شد و با نام فرهنگسرای امیرکبیر (فرهنگسرای ملل کنونی) از سال ۱۳۷۳ آغاز به کار کرد. این فرهنگسرا فعالیت‌های آموزشی و هنری مختلف را در خود جای داده و به مرکزی فرهنگی برای ساکنان قیطریه تبدیل شده‌است.
فرهنگسرای ملل دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه، نگارخانه، سالن همایش و کلاسهای آموزشی مختلف می‌باشد. در نگارخانه امیرکبیر (ملل) نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود که هدف از آن ارتباط با هنرمندان خارجی و نمایش آثار آنهاست.

ساختمان فرهنگسرای امیرکبیر(ملل) در سال ۱۳۷۹ دچار آتش‌سوزی شد که پس از آن مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و از آن تاریخ تا کنون با نام فرهنگسرای ملل شناخته می‌شود.

در حادثه سقوط پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان، «عبدالرضا کردی» رئیس فرهنگ‌سرای ملل و استاد حوزه خانواده و خلاقیت، جان خود را از دست داد.

عبدالرضا کردی

عبدالرضا کردی در سال ۱۳۴۲ در شهرستان بروجرد متولد شد. کردی پس از اخذ مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه شیراز، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی از دانشگاه آزاد تهران ادامه داده‌است. وی فارغ‌التحصیل دکترای روانشناسی از دانشگاه کورلینز آمریکا بود.

از او به عنوان یکی از روانشناسان فعال در زمینه‌های مختلف می‌توان یاد کرد که از جمله فعالیت‌های وی به این موارد می‌توان اشاره نمود: تألیف بیش از ۵۰ عنوان کتاب روانشناسی، راه‌اندازی کارگاه‌های قصه گویی خلاق، برگزاری همایش‌های مختلف در زمینه روانشناسی، خلاقیت، خانواده و …

همکاری با برنامه‌های مختلف صدا و سیما از جمله برنامه حالِ خوب، به عنوان روانشناس.

کد خبر : 1057 ساعت خبر : 11:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1057
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات