توصیه در خصوص سرمایه‌گذاری نکردن در مؤسسات غیرمجاز

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تابناک ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از وجود موسسات مالی غیرمجاز در کشور و توصیه صرف سیف به مردم در خصوص عدم سرمایه گذاری در آن ها، گفت: برخورد قانونی با این نوع موسسات بدون هیچ نوع اغماضی باید در دستور کار بانک مرکزی قرار بگیرد.محمود شکری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با انتقاد از وجود موسسات مالی غیرمجاز در کشور،گفت: برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز برای احقاق حقوق مردم و جلوگیری از ضایع شدن حق آنان باید در دستور کار اولویت دار دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم تالش درمجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه توصیه به مردم در خصوص عدم سرمایه گذاری در موسسات مالی غیرمجاز از سوی ریاست کل بانک مرکزی می تواند به کاهش خسارت های مالی وجود این نوع موسسات کمک کند، افزود: دولت به ویژه بانک مرکزی نباید محدود به توصیه در این باره شود.

بانک مرکزی ابزارهای لازم برای برخورد با موسسات مالی غیرمجاز را دراختیار دارد

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه ابزارهای لازم برای برخورد با موسسات مالی غیرمجاز در اختیار بانک مرکزی قرار دارد، تصریح کرد: درباره برخورد با این نوع موسسات غیرمجاز بانک مرکزی می تواند با کمک گرفتن از قوه قضاییه مانع ادامه فعالیت آن ها شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید به موسسات مالی غیرمجاز اعتماد کنند، افزود: وظیفه بانک مرکزی برخورد با این نوع موسسات و پلمب شعب متخلف است و نباید این وظیفه را در توصیه به مردم و مدارا با متخلفان به انجام برساند.

انتقاد از وجود دست های پنهان در حمایت از موسسات مالی غیرمجاز

این نماینده مردم در مجلس نهم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت محدود شدن بانک مرکزی به توصیه در خصوص عدم سرمایه گذاری در موسسات مالی غیرمجاز چیست، تاکید کرد: وجود دست های قدرتمند پنهانی که مانع برخورد با این نوع موسسات می شوند خود عاملی برای توصیه به مردم است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بانک مرکزی در برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز نباید از هیچ تهدیدی بترسد،افزود: برخورد قانونی با این نوع موسسات لازمه رسیدن به اقتصادی سالم در کشور است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ چندی پیش رئیس کل بانک مرکزی ضمن ابراز آمادگی کامل برای برخورد با موسسات مالی غیرمجاز، به مردم توصیه کرد که منابع خود را نزد موسسات مالی مجاز سپرده گذاری کنند.

پایان پیام

کد خبر : 1998 ساعت خبر : 9:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1998
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات