این جایزه را به همه لرزبان‎ها و به‎ویژه مردم عزیز لرستان تقدیم می‎کنم

دروازه‎بان ملی‎پوش تیم فوتبال نفت تهران از کسب عنوان بهترین دروازه‎بان لیگ چهاردم بسیار خوشحال است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، علی‎رضا بیرانوند درباره انتخابش به عنوان بهترین دروازه‎بان لیگ چهاردهم، اظهار کرد: باعث افتخار است که این عنوان را کسب کردم و خیلی از این انتخاب خوشحال شدم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد کسانی که به بنده رأی دادند را به خوبی بدهم.

وی با اشاره به رقبایش برای کسب این عنوان(رحمتی و مظاهری) ادامه داد: حس رقابت خیلی خوبی بود، با مهدی رحمتی در ارتباط هستم و خیلی کمکم می‎کند. یکی از الگوهایم در داخل کشور ایشان هستند.

این دروازه‎بان خرم‎آبادی بیان کرد: این جایزه را به همه لر زبان‎ها و به‎ویژه مردم عزیز لرستان تقدیم می‎کنم.

بیرانوند همچنین درباره پیشنهادهای خارجی‎اش گفت: چند پیشنهاد داشتم اما چون بحث سربازی‎ام پیش آمد دیگر نتوانستم به اروپا بروم و دوست دارم از تیم نفت راهی اروپا شوم.

وی تأکید کرد: همه اعضای باشگاه نفت تهران در این جایزه سهیم هستند و جا دارد از آنان به خاطر حمایت و کمک‎هایشان تشکر کنم.

بیرانوند در پایان گفت: چهارم شهریور در مرحله یک‎چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاهلی امارات هستیم و امیدواریم مردم مثل چند بازی گذشته در لیگ آسیا، ما را تنها نگذارند تا با کسب نتیجه دلخواه در بازی رفت، بسیاری از راه صعود را طی کنیم.

بیرانوند، رحمتی و مظاهری به عنوان نامزدهای برترین دروازه‌بان فصل چهاردهم معرفی شدند که بیرانوند عنوان بهترین گلر را کسب کرد.

پایان پیام

بیرانوند

بیرانوند با نفت تهران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۳ آبان سال ۱۳۹۰ انجام داد.نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۳ فروردین ۱۳۹۳، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۱۳۹۴ تمدید کرد.

 

کد خبر : 2415 ساعت خبر : 10:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2415
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات