رئیس نظام پزشکی کشور: پرونده با حساسیت خاصی در حال پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، علیرضا زالی رئیس نظام پزشکی کشور در جلسه هیات مدیره نظام پزشکی استان اردبیل،اعلام کردند طبق بررسی‌ها ومستندات موجود انگیزه قاتل انتقام جویی و پزشکی درمانی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین استان با عزم جدی در حال پیگیری موضوع قتل مرحوم دکتر پیرزاده هستند، خاطرنشان کرد: علت حضور من در استان اردبیل تسلیت و ابراز همدردی با خانوده مرحوم پیرزاده و جامعه پزشکی استان اردبیل و همچنین کسب اطمینان از روند و نحوه رسیدگی به موضوع پرونده بود که بحمدلله اطمینان لازم را از روند پیگیری پرونده به دست آوردم.

وی با بیان اینکه این پرونده از سوی سیستم قضایی استان خارج از نوبت و بوسیله قضات با تجربه درحال بررسی است، اضافه کرد: به دلیل اهمیت جایگاه پزشکی این پرونده با حساسیت خاصی در حال پیگیری است و امیدواریم این پرونده سیر طبیعی و حرفه ای خود را طی کند تا دغدغه خاطر و تشویش خاطر همکاران و خانواده متالم برطرف شود.

زالی یادآور شد: چیزی که قابل تقدیر است شأنیتی است که مسئولین قضایی وسیاسی وامنیتی استان به جایگاه پزشک دارند و این مسئله به جد و با پختگی لازم از سوی مسئولین استان در حال پیگیری است تا آرامش هرچه زودتر به استان وجامعه پزشکی ما برگردد.

به دلیل اینکه شرایط سخت وسنگینی در روزهای اخیر بر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ونظام پزشکی استان حاکم بوده و به دلیل اینکه به جامعه پزشکی استان تعلق دارند ایجاد یک فضای تلطیفی می تواند موجب آرامش بیشتری در فضای پزشکی استان وکشور باشد چون هیجان زده گی‌ها واحساسات تلخ اولین آسیبش با استان برسد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با مدیریت خوبی که مسئولین ارشد سلامت استان ونظام پزشکی تا این لحظه انجام دادند با پیگیری ابعاد مختلف پرونده که سرفصل اصلی پیگیری مطالعات جامعه پزشکی استان است صورت گیرد تا پرونده با آرامش و متنانت انجام شود.

پایان پیام

کد خبر : 2378 ساعت خبر : 9:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2378
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات